Pregled bibliografske jedinice broj: 59917
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja, 1997., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja
(Self-estimation of adaptive behaviour in interpersonal relations of pupils with delayed cognitive development)
Autori
Kacun, Elizabeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
1997
Stranica
40
Mentor
Igrić, Ljiljana
Ključne riječi
adaptivno ponašanje; interpersonalni odnosi; učenici usporenog kognitivnog razvoja
(adaptive behaviour; interpersonal relations; students with delayed cognitive development)
Sažetak
Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa o njihovim interpersonalnim odnosima s vršnjacima. Uzorak čini 42 ispitanika usporenog kognitivnog razvoja, polaznici su nižih razreda redovne osnovne škole (od 1.-4.razreda u dobi od 8.2 do 11.5.god.). U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2 (Brown, Hammill, 1990.). Uspoređujući rezultate samoprocjene ispitanika uvidjelo se da su dobro prilagođeni na varijablama koje nam ukazuju na činjenicu da se ispitanici smatraju zrelim za svoju dob i doraslim u obavljanju određenih aktivnosti kao i njihovi vršnjaci bez teškoća u razvoju. Osim toga ispitanici nisu skloni fizičkoj agresiji prema drugoj djeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(mentor)