Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59917

Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja


Kacun, Elizabeta
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja, 1997., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 59917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja
(Self-estimation of adaptive behaviour in interpersonal relations of pupils with delayed cognitive development)

Autori
Kacun, Elizabeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.07

Godina
1997

Stranica
40

Mentor
Igrić, Ljiljana

Ključne riječi
adaptivno ponašanje; interpersonalni odnosi; učenici usporenog kognitivnog razvoja
(adaptive behaviour; interpersonal relations; students with delayed cognitive development)

Sažetak
Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa o njihovim interpersonalnim odnosima s vršnjacima. Uzorak čini 42 ispitanika usporenog kognitivnog razvoja, polaznici su nižih razreda redovne osnovne škole (od 1.-4.razreda u dobi od 8.2 do 11.5.god.). U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2 (Brown, Hammill, 1990.). Uspoređujući rezultate samoprocjene ispitanika uvidjelo se da su dobro prilagođeni na varijablama koje nam ukazuju na činjenicu da se ispitanici smatraju zrelim za svoju dob i doraslim u obavljanju određenih aktivnosti kao i njihovi vršnjaci bez teškoća u razvoju. Osim toga ispitanici nisu skloni fizičkoj agresiji prema drugoj djeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kacun, Elizabeta
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja, 1997., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Kacun, E. (1997) 'Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja', diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kacun, Elizabeta}, year = {1997}, pages = {40}, keywords = {adaptivno pona\v{s}anje, interpersonalni odnosi, u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja}, title = {Samoprocjena adaptivnog pona\v{s}anja u interpersonalnim odnosima u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja}, keyword = {adaptivno pona\v{s}anje, interpersonalni odnosi, u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kacun, Elizabeta}, year = {1997}, pages = {40}, keywords = {adaptive behaviour, interpersonal relations, students with delayed cognitive development}, title = {Self-estimation of adaptive behaviour in interpersonal relations of pupils with delayed cognitive development}, keyword = {adaptive behaviour, interpersonal relations, students with delayed cognitive development}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font