Pregled bibliografske jedinice broj: 599108
Marketing u pekarstvu
Marketing u pekarstvu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 599108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u pekarstvu
(Marketing in bakery)
Autori
Bošnjaković, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
32
Mentor
Koceva Komlenić, Daliborka
Ključne riječi
tržište pekarskih proizvoda ; politika prodaje ; odnosi s javnošću ; pakiranje
(bakery market ; policy sales ; advertising ; public relations ; packaging)
Sažetak
Ukupan financijski uspjeh nekog poduzeća i njegova dobit zavise od marketinga. U izvođenju svojih poslovnih aktivnosti sve organizacije i institucije izložene su utjecajima brojnih čimbenika iz okruženja. Položaj na tržištu i poslovna konkurentnost usmjerene su njihovom spremnošću da odgovore na izazove i trendove iz okruženja. Marketing u pekarstvu znači profitabilno zadovoljenje potreba. Predstavlja dinamično područje poslovne ekonomije koja počiva na tržišnoj razmjeni. On počinje i završava s potrošačem jer je on proces kreiranja proizvoda ili usluga prema potrebama i željama kupca. ("Marketing je društveni i upravljački proces koji putem stvaranja, ponude i razmjene proizvoda, pojedinci i grupe dobivaju ono što im je potrebno ili što žele." , Phillip Kotler 1988.) Marketing se bavi potrebama ljudi i pronalazi načine zadovoljenja tih potreba. Pronalazi i potrebe kojih potrošači u danoj točki vremena još nisu svjesni što odgovara Marxovoj ideji da kapitalisti, u trci za povećanjem profita, stvaraju stalno nove proizvode koje ljudi počinju kupovati, uzimajući sve veći dio njihovog dohotka (Marx: "Potreba stvara proizvod, ali i proizvod stvara potrebu") ; te također pomaže u oblikovanju proizvoda za njihovo zadovoljenje. Vizija pekara u okviru cjelokupne svoje djelatnosti, od proizvodnje pa do distribucije uz odgovarajuće inovativne ideje u organizacijskom smislu, zamišljena je kao prepoznatljiv stil na tržištu. Misija znači da uz dobar marketing, kvalitetu usluga i proizvoda, pored prepoznatljivosti na tržištu potrebno je steći povjerenje, kako kod učestalih kupaca tako i kod ostalih poslovnih partnera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Prehrambena tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-113-1130475-2722 - Unapređenje kakvoće, trajnosti i funkcionalnosti proizvoda na bazi pšenice (Koceva Komlenić, Daliborka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek
Profili:
Daliborka Koceva Komlenić
(mentor)