Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 599108

Marketing u pekarstvu


Bošnjaković, Nikolina
Marketing u pekarstvu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 599108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u pekarstvu
(Marketing in bakery)

Autori
Bošnjaković, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2012

Stranica
32

Mentor
Koceva Komlenić, Daliborka

Ključne riječi
tržište pekarskih proizvoda ; politika prodaje ; odnosi s javnošću ; pakiranje
(bakery market ; policy sales ; advertising ; public relations ; packaging)

Sažetak
Ukupan financijski uspjeh nekog poduzeća i njegova dobit zavise od marketinga. U izvođenju svojih poslovnih aktivnosti sve organizacije i institucije izložene su utjecajima brojnih čimbenika iz okruženja. Položaj na tržištu i poslovna konkurentnost usmjerene su njihovom spremnošću da odgovore na izazove i trendove iz okruženja. Marketing u pekarstvu znači profitabilno zadovoljenje potreba. Predstavlja dinamično područje poslovne ekonomije koja počiva na tržišnoj razmjeni. On počinje i završava s potrošačem jer je on proces kreiranja proizvoda ili usluga prema potrebama i željama kupca. ("Marketing je društveni i upravljački proces koji putem stvaranja, ponude i razmjene proizvoda, pojedinci i grupe dobivaju ono što im je potrebno ili što žele." , Phillip Kotler 1988.) Marketing se bavi potrebama ljudi i pronalazi načine zadovoljenja tih potreba. Pronalazi i potrebe kojih potrošači u danoj točki vremena još nisu svjesni što odgovara Marxovoj ideji da kapitalisti, u trci za povećanjem profita, stvaraju stalno nove proizvode koje ljudi počinju kupovati, uzimajući sve veći dio njihovog dohotka (Marx: "Potreba stvara proizvod, ali i proizvod stvara potrebu") ; te također pomaže u oblikovanju proizvoda za njihovo zadovoljenje. Vizija pekara u okviru cjelokupne svoje djelatnosti, od proizvodnje pa do distribucije uz odgovarajuće inovativne ideje u organizacijskom smislu, zamišljena je kao prepoznatljiv stil na tržištu. Misija znači da uz dobar marketing, kvalitetu usluga i proizvoda, pored prepoznatljivosti na tržištu potrebno je steći povjerenje, kako kod učestalih kupaca tako i kod ostalih poslovnih partnera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Prehrambena tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-113-1130475-2722 - Unapređenje kakvoće, trajnosti i funkcionalnosti proizvoda na bazi pšenice (Koceva Komlenić, Daliborka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Daliborka Koceva Komlenić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bošnjaković, Nikolina
Marketing u pekarstvu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek
Bošnjaković, N. (2012) 'Marketing u pekarstvu', diplomski rad, preddiplomski, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{s}njakovi\'{c}, Nikolina}, year = {2012}, pages = {32}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te pekarskih proizvoda, politika prodaje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, pakiranje}, title = {Marketing u pekarstvu}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te pekarskih proizvoda, politika prodaje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, pakiranje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{s}njakovi\'{c}, Nikolina}, year = {2012}, pages = {32}, keywords = {bakery market, policy sales, advertising, public relations, packaging}, title = {Marketing in bakery}, keyword = {bakery market, policy sales, advertising, public relations, packaging}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font