Pregled bibliografske jedinice broj: 598966
Korelacijski model nastave u osnovnoškolskom kurikulumu matematike i informatike
Korelacijski model nastave u osnovnoškolskom kurikulumu matematike i informatike // Zbornik radova 35. međunarodnog skupa za informatiku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku MIPRO 2012 / Čičin-Šain, Marina ; Sunde, Jadranka, Lipljin, Nina ; Uroda, Ivan ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Rijeka : Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1579-1583 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 598966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korelacijski model nastave u osnovnoškolskom
kurikulumu matematike i informatike
(Correlation Educational Model in Primary Education
Curriculum of Mathematics and Computer Science)
Autori
Mačinko Kovač, Maja ; Eret, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 35. međunarodnog skupa za informatiku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku MIPRO 2012
/ Čičin-Šain, Marina ; Sunde, Jadranka, Lipljin, Nina ; Uroda, Ivan ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Rijeka : Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1579-1583
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
35. međunarodni skup za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku MIPRO 2012
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
blended learning ; Moodle system ; multimediji u nastavi matematike ; korelacija nastave matematike i informatike
(blended learning ; Moodle system ; multimedia in teaching mathematics ; correlation in teaching mathematics and informatics)
Sažetak
This article gives insight into methodical correlation model of teaching mathematics and computer science. The model shows the way in which the related areas of computer science and mathematics can be supplemented, if it transforms the way of teaching and creates a „joint“ lesson. Various didactic materials are designed, in which all instructional content is available to students on the internet in Moodle system, using multimedia and didactic games.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb