Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 598914

Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača


Volarić, Dražen
Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 598914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača
(Effects of advertising on consumers behaviour)

Autori
Volarić, Dražen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
10.09

Godina
2012

Stranica
55

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Jelenc, Lara

Ključne riječi
efekti oglašavanja; kreiranje oglašivačke kampanje
(effects of advertising; creating advertising campaigns)

Sažetak
Autor istražuje objektivne uzroke i posljedice utjecaja oglašavanja na percepciju potrošača. Hipoteza rada se istražuje na primjeru PepsiCo i Coca-Cole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Volarić, Dražen
Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Volarić, D. (2012) 'Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Volari\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2012}, pages = {55}, keywords = {efekti ogla\v{s}avanja, kreiranje ogla\v{s}iva\v{c}ke kampanje}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {efekti ogla\v{s}avanja, kreiranje ogla\v{s}iva\v{c}ke kampanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Volari\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2012}, pages = {55}, keywords = {effects of advertising, creating advertising campaigns}, title = {Effects of advertising on consumers behaviour}, keyword = {effects of advertising, creating advertising campaigns}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font