Pregled bibliografske jedinice broj: 598765
Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju:komparativna analiza Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Pečuhu
Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju:komparativna analiza Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Pečuhu // Suvremeni pravni izazovi: EU-Mađarska-Hrvatska / Župan, Mirela ; Vinković, Mario (ur.).
Osijek, 2012. str. 649-670 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 598765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju:komparativna analiza Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Pečuhu
(Managing quality in higher education: comparative study between University of Osijek and University of Pecs)
Autori
Legčević, Jelena ; Fulop Peter
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremeni pravni izazovi: EU-Mađarska-Hrvatska
/ Župan, Mirela ; Vinković, Mario - Osijek, 2012, 649-670
ISBN
978-963-642-473-2
Skup
Suvremeni pravni izazovi: EU-Mađarska-Hrvatska
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.02.2012. - 18.02.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; kvaliteta; mjerni instrument
(higher education; quality; measuring instrument)
Sažetak
Temeljni element reforme visokog obrazovanja i osnovni preduvjet stvaranja europskog prostora visokog obrazovanja upravo je osiguranje kvalitete. Svaki sustav osiguranja kvalitete odražava nacionalni sustav visokog obrazovanja te lokalni društveni okvir u kojem institucije visokog obrazovanja funkcioniraju. Stoga su ustanovljeni europski standardi visokog obrazovanja koji se moraju primjenjivati u svim zemljama sudionicama Bolonjskog procesa. U skladu s preporukama Bolonjske deklaracije, svaka obrazovna institucija dužna je izgraditi sustav kojim osigurava kvalitetu svojih outputa, drugim riječima, sustav upravljanja kvalitetom. Istraživanje provedeno u radu imalo je dva cilja ; ispitati percepcije studenata o kvaliteti visokog obrazovanja na Pravnome fakultetu u Osijeku (n=228) i Pravnome fakultetu u Pečuhu (n=133) pomoću validiranog mjernog instrumenta KVALIMETAR (Legčević, 2010.). Dubljim uvidom u strukturu uzoraka, a pomoću faktorske analize, u okviru drugoga cilja, izdvojile su se one kriterijske varijable koje najviše utječu na kvalitetu nastave obzirom na izabrane socio-demografske karakteristike uzoraka. Upravo ovakvo istraživanje, provedeno u radu, može pomoći visokoobrazovnim institucijama kako bi mjereći percepcije svojih studenata pouzdano i valjano upravljali kvalitetom na svojim sastavnicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek
Profili:
Jelena Legčević
(autor)