Pregled bibliografske jedinice broj: 59808
Interakcija odraslih i djece u procesu razvoja osjetljivosti za okoliš
Interakcija odraslih i djece u procesu razvoja osjetljivosti za okoliš // Interakcija odrasli - dijete i autonomija djeteta / Babić Nada, Irović Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, VUŠ Osijek, VUŠ Rijeka, 2000. str. 174-183 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 59808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interakcija odraslih i djece u procesu razvoja osjetljivosti za okoliš
(Adultes and children interaction in the process of environment sensitivity divelopment)
Autori
Uzelac, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interakcija odrasli - dijete i autonomija djeteta
/ Babić Nada, Irović Stanislava - Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, VUŠ Osijek, VUŠ Rijeka, 2000, 174-183
Skup
Interakcija odrasli - dijete i autonomija djeteta
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.1999. - 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odrasli; djeca; predškolski odgoj; odgoj i obrazovanje za okoliš; interakcija; cjelovito planiranje odgoja i obrazovanja za okoliš
(adultes; children; kindergarten upbrinsins; environment upbrinsins; interaction; environment and education planning integrity)
Sažetak
U radu se opisuju dimenzije odgoja i obrazovanja za okoliš. Navode se pojedine interacijske strategije razvoja osjetljivosti predškolske djece za okoliš. Cjelovitim planiranjem odgoja i obrazovanja za okoliš razvijaju se različite dimenzije i perspektive interakcije odraslih i djece i autonomije djeteta. Pritom se upozorava na sadržaje i aktivnosti u okolišu, o okolišu, za okoliš. Strategija projektnog planiranja odgoja i obrazovanja za okoliš izravno zadovoljava osnovno načelo cjelovitosti, što rezultira većom osjetljivošću djeteta za okoliš. Ako su pravilno poticani, sadržaji i aktivnosti pružaju od najranije dobi mogućnosti doživljaja prirode i općih vrijednosti bez kojih nema opstanka ni za pojedinca ni za zajednicu.
Izvorni jezik
Hrvatski