Pregled bibliografske jedinice broj: 59772
Osnovna škola i koncepcija nove kvalitete odgoja i obrazovanja za okoliš
Osnovna škola i koncepcija nove kvalitete odgoja i obrazovanja za okoliš // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar Martin, Duh Matjaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, oddelek za ped, 2000. str. 98-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 59772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovna škola i koncepcija nove kvalitete odgoja i obrazovanja za okoliš
(Elementary school and new quality concept of the environment education)
Autori
Uzelac, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar Martin, Duh Matjaž - Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, oddelek za ped, 2000, 98-105
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
osnovna škola; učenici; odgoj i obrazovanje za okoliš; cjelovitost odgoja i obrazovanja za okoliš
(elementary school; pupils; environment upbrinsins and education; environment upbrinsins and education intersrity)
Sažetak
U radu su prikazane suvremene tendencije u odgoju za okoliš koje se u redefiniranju osnovne škole javljaju kao važan teorijsko-praktični problem. Suvremenom tendencijom smatra se ona koja fenomen odgoja za okoliš promatra u kontekstu kategorije kvalitete života. Istodobno rasprava o odgoju za okoliš podrazumijeva raspravu o pretpostavkama kvalitete tog odgoja. Ključni je problem: odrediti ishodišne pretpostavke kvalitete odgoja za okoliš. To su : a) cjelovit pristup odgoju za okoliš na programskoj i organizacijskoj razini i b) ekološko-profesionalna kompetencija učitelja. Autorica je odabrala koncepciju holističkog/cjelovitog odgoja koja sugerira kvalitetan sadržaj/program odgoja za okoliš. Pritom se naglašava nužnost primjene međupredmetne integracije. Na kraju se upućuje na otvorenost i potrebu promišljanja o učiteljevu obrazovanju za okoliš.
Izvorni jezik
Hrvatski