Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59759

Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije


Bašić, Josipa; Mikšaj-Todorović, Ljiljana; Mejovšek, Milko
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije // Kriminologija & socijalna integracija, 7 (1999), 1; 7-20 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)


CROSBI ID: 59759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije
(The identity of social pedagogy and its theoretically-scientific foundation)

Autori
Bašić, Josipa ; Mikšaj-Todorović, Ljiljana ; Mejovšek, Milko

Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 7 (1999), 1; 7-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
socijalna pedagogija; identitet; znanstvena utemeljenost; teorija
(social pedagogy; identity; scientific foundation; theory)

Sažetak
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije dokumentira se pregledom znanstvenih projekata provedenih na Odsjeku za poremećaje u ponašanju (Odsjeka za socijalnu pedagogiju), te znanstvenih radova u časopisima Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (Fakulteta za defektologiju) u razdoblju od 1967. do 1999. godine. Ukupno 26 znanstvenih projekata i brojni znanstveni radovi u časopisima Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Defektologija) te Kriminologija i socijalna integracija obrađuju tematiku etiologije, fenomenologije i prevencije poremećaja u ponašanju djece, mladeži i odraslih osoba kao i probleme njihova tretmana. Autori zaključuju da je u posljednjih tridesetak godina postignuta zadovoljavajuća razina kvalitete znanstvene djelatnosti koja obećava daljnji razvoj i napredak znanstveno – istraživačkog rada na području poremećaja u ponašanju. Utvrđene znanstvene spoznaje pružaju solidan temelj za izgradnju identiteta socijalne pedagogije kao samosvojne i samostalne djelatnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013005

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Josipa; Mikšaj-Todorović, Ljiljana; Mejovšek, Milko
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije // Kriminologija & socijalna integracija, 7 (1999), 1; 7-20 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
Bašić, J., Mikšaj-Todorović, L. & Mejovšek, M. (1999) Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije. Kriminologija & socijalna integracija, 7 (1), 7-20.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Josipa and Mik\v{s}aj-Todorovi\'{c}, Ljiljana and Mejov\v{s}ek, Milko}, year = {1999}, pages = {7-20}, keywords = {socijalna pedagogija, identitet, znanstvena utemeljenost, teorija}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1330-2604}, title = {Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije}, keyword = {socijalna pedagogija, identitet, znanstvena utemeljenost, teorija} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Josipa and Mik\v{s}aj-Todorovi\'{c}, Ljiljana and Mejov\v{s}ek, Milko}, year = {1999}, pages = {7-20}, keywords = {social pedagogy, identity, scientific foundation, theory}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1330-2604}, title = {The identity of social pedagogy and its theoretically-scientific foundation}, keyword = {social pedagogy, identity, scientific foundation, theory} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • BIOSIS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font