Pregled bibliografske jedinice broj: 59759
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije // Kriminologija & socijalna integracija, 7 (1999), 1; 7-20 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 59759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije
(The identity of social pedagogy and its theoretically-scientific foundation)
Autori
Bašić, Josipa ; Mikšaj-Todorović, Ljiljana ; Mejovšek, Milko
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 7
(1999), 1;
7-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
socijalna pedagogija; identitet; znanstvena utemeljenost; teorija
(social pedagogy; identity; scientific foundation; theory)
Sažetak
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije dokumentira se pregledom znanstvenih projekata provedenih na Odsjeku za poremećaje u ponašanju (Odsjeka za socijalnu pedagogiju), te znanstvenih radova u časopisima Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (Fakulteta za defektologiju) u razdoblju od 1967. do 1999. godine. Ukupno 26 znanstvenih projekata i brojni znanstveni radovi u časopisima Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Defektologija) te Kriminologija i socijalna integracija obrađuju tematiku etiologije, fenomenologije i prevencije poremećaja u ponašanju djece, mladeži i odraslih osoba kao i probleme njihova tretmana. Autori zaključuju da je u posljednjih tridesetak godina postignuta zadovoljavajuća razina kvalitete znanstvene djelatnosti koja obećava daljnji razvoj i napredak znanstveno istraživačkog rada na području poremećaja u ponašanju. Utvrđene znanstvene spoznaje pružaju solidan temelj za izgradnju identiteta socijalne pedagogije kao samosvojne i samostalne djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- BIOSIS