Pregled bibliografske jedinice broj: 597536
Edukativna terapija:vrste prezentacija samostalno predloženih tema
Edukativna terapija:vrste prezentacija samostalno predloženih tema // Zbornik radova 3. internacionalna škola iz psihijatrije i kognitivne neuroznanosti:motivacija, kreativnost, realizacija/ Book of proceedings 3rd international school of psychiatry and cognitive neuroscience:motivation, creativity, realization / Vesna Šendula-Jengić i ost. (ur.).
Rab: Psihijatrijska bolnica Rab, 2012. str. 92-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 597536 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukativna terapija:vrste prezentacija samostalno predloženih tema
(Educational therapy: kind of presentation of independently proposed thema)
Autori
Pavlović, Eduard ; Zwingl Mikler, Ana ; Jurčević, Mira ; Jovanović, Paula ; Mandić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik radova 3. internacionalna škola iz psihijatrije i kognitivne neuroznanosti:motivacija, kreativnost, realizacija/ Book of proceedings 3rd international school of psychiatry and cognitive neuroscience:motivation, creativity, realization
/ Vesna Šendula-Jengić i ost. - Rab : Psihijatrijska bolnica Rab, 2012, 92-95
ISBN
978-953-55692-5-1
Skup
3. internacionalna škola iz psihijatrije i kognitivne neuroznanosti:motivacija, kreativnost, realizacija/ Book of proceedings 3rd international school of psychiatry and cognitive neuroscience:motivation, creativity, realization
Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 06.10.2011. - 07.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukativna terapija; vrsta prezentacije teme
(educational therapy; kind presentation of thema)
Sažetak
Cilj ovog rada je bio vidjeti koje vrste prezentacija svoga znanja preferiraju shizofreni bolesnici nakon dragovoljnog odabira samostalno predloženih tema u sklopu segmenta edukativne terapije u Dnevnoj bolnici za psihoze Klinike za psihijatriju u Rijeci. U razdoblju rujan 2010.-lipanj 2011. bilo je obuhvaćeno 29 shizofrenih bolesnika (m-16, ž-13).Predloženo je bilo 30 tema (najbrojnije su bile prirodoslovno-ekološke/12).Najčešće se koristio esej kao vrsta prezentacije(18 puta, podjednako zastupljen i u žena i u muškaraca). Ustvrditi je da samostalno predlaganje tema kao i vrsta prezentacije istih potiče kreativnost i bolju shvatljivost edukativnih sadržaja u shizofrenih bolesnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti