Pregled bibliografske jedinice broj: 597273
Samoprocjena ovladavanja ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje i njezin utjecaj na zadovoljstvo u poslu
Samoprocjena ovladavanja ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje i njezin utjecaj na zadovoljstvo u poslu // Proceedings / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Beč: DAAAM International Vienna, 2012. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 597273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena ovladavanja ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje i njezin utjecaj na zadovoljstvo u poslu
(Self mastery of key competencies for lifelong learning and its impact on job satisfaction)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings
/ Katalinic, Branko - Požega : Beč : DAAAM International Vienna, 2012, 1-9
Skup
3rd international conference "Vallis aurea" focus on regional development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 05.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Osam ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje; samoprocjena; zadovoljstvo poslom; osobni i stručni rast i razvoj
(The eight key competences for lifelong learning; self-assessment; job satisfaction; personal and professional growth and development)
Sažetak
Proces globalizacije, urbanizacije, različitih promjena u mnogim sferama društva, ali i velika ekonomska kriza, zahtijevaju sve veća ulaganja pojedinca u proširivanje i usavršavanje svoga temeljnoga znanja te osobni rast i razvoj. Zbog toga je Europska komisija 2005. godine donijela dokument Osam ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Cilj je ovoga rada ispitati koliko su pojedinci ovladali tim kompetencijama, koliko zadovoljstvo poslom i odabir zanimanja utječu na taj proces te što čine za osobni i stručni rast i razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Aladrović Slovaček
(autor)