Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 597091

Društveno korisno učenje: HVIDR-a Velika Gorica


Marko Šnajder
Društveno korisno učenje: HVIDR-a Velika Gorica, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 597091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno korisno učenje: HVIDR-a Velika Gorica
(Service Learning: HVIDR-a Velika Gorica)

Autori
Marko Šnajder

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.08

Godina
2010

Stranica
17

Mentor
Nives Mikelić Preradović

Ključne riječi
društveno korisno učenje; vizualni identitet; društveno koristan rad
(service learning; community based learning; public service; visual indentity)

Sažetak
Tema koju sam odabrao je učenje kroz društveno koristan rad jer smatram da se najučinkovitije uči i razvija kroz praktičnu primjenu prethodno stečenog znanja i kroz savladavanje prepreka na koje nailazimo pri izvođenju zadanog zadatka. Tri su kolegija s kojima sam se susreo odlučila temu ovog rada. Od ta tri, dva sam odslušao, a o trećem sam informacije prikupio od starijih kolega. Prvi je »Napredno programiranje web aplikacija« kroz koji smo se susreli sa višom razinom razvoja aplikacija u Internetskom okruženju, no ono što me se zapravo dojmilo bio je završni zadatak tog kolegija koji je od nas zahtijevao da izmislimo neku humanitarnu akciju i izradimo kompletan web projekt za nju. Bilo je potrebno izmisliti udrugu, cilj, sredstva, statističke podatke i način djelovanja i na kraju napraviti cijelu web stranicu u koju smo trebali ukomponirati sva znanja stečena tijekom kolegija. Ovo je bio moj prvi susret sa društveno korisnim radom i ta ideja me se jako dojmila. Iskoristiti svoje znanje kako bi se nekome pomoglo te pri tome naučiti nešto novo koncept je koji bi trebao biti pravilo u našem društvu, a ne iznimka. Drugi kolegij koji sam imao priliku odslušati, a utjecao je na odluku o temi ovog rada bio je »Digitalna obrada teksta i slike«. Kroz ovaj kolegij upoznali smo se s osnovama obrade teksta, vektorske i bitmapske grafike te alata koji nam omogućuju obradu. »Društveno korisno učenje« je kolegij koji je donio prevagu pri odabiru teme. Odlučio sam spojiti želju za usavršavanjem prethodno stečenih znanja i vještina sa korisnim društvenim radom. Cilj mi je bio dati jednoj udruzi na poklon nešto što si nisu sami mogli priuštiti. Udruga invalida domovinskog rata iz Velike Gorice pristala je sudjelovati u ovom projektu. Nisu imali funkcionalnu web stranicu, predložak za plakat ili letak, a članovi vodstva nisu imali posjetnice. Između svega toga ipak im je nužno bila potrebna web stranica koja će biti vizualno i funkcionalno dostojna jedne takve udruge te je stranica predstavljena kao prioritet ovog projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nives Mikelić Preradović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marko Šnajder
Društveno korisno učenje: HVIDR-a Velika Gorica, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Marko Šnajder (2010) 'Društveno korisno učenje: HVIDR-a Velika Gorica', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {17}, keywords = {dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje, vizualni identitet, dru\v{s}tveno koristan rad}, title = {Dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje: HVIDR-a Velika Gorica}, keyword = {dru\v{s}tveno korisno u\v{c}enje, vizualni identitet, dru\v{s}tveno koristan rad}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {17}, keywords = {service learning, community based learning, public service, visual indentity}, title = {Service Learning: HVIDR-a Velika Gorica}, keyword = {service learning, community based learning, public service, visual indentity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font