Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596960

Rad u kombiniranim razrednim odjelima


Šuvar, Vedrana
Rad u kombiniranim razrednim odjelima // 5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima / Anka Jurčević Lozančić, Siniša Opić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 415-426


CROSBI ID: 596960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rad u kombiniranim razrednim odjelima
(Work in combined grade classrooms)

Autori
Šuvar, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima

Urednik/ci
Anka Jurčević Lozančić, Siniša Opić

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
415-426

ISBN
978-953-7210-41-0

Ključne riječi
kombinirani odjeli učenik, učitelj, razredno ozračje, nastavni sat
(open classroom, student, teacher, classroom environment, class)

Sažetak
Sažetak: O kombiniranim razrednim odjelima, odgojno-obrazovnom procesu u složenim uvjetima organizacije rada, vrlo se malo govori. Unatoč ustaljenom mišljenju kako su ovi odjeli „nužno zlo“, treba istaknuti kako odgojno- obrazovni proces koji se u njima odvija u sebi nosi mnoštvo specifičnosti. One se odnose na organizaciju rada, dinamičnosti kao i učiteljevu ulogu u dobrom osmišljavanju i provođenju odgojno-obrazovnog procesa. U ovom radu poseban će se naglasak staviti na uloge i kompetencije učitelja u organizaciji rada, racionalizaciji vremena kroz posebne oblike posrednog i neposrednog rada s učenicima u uvjetima kad je jedan učitelj suočen s odgojno- obrazovnim procesom u dvorazrednoj, trorazrednoj i četverorazrednoj kombinaciji. Stavovi i težnje učitelja u radu, pažnja koju posvećuju odnosu s učenicima u izgradnji pozitivnog razrednog ozračja svakodnevno pridonose suradničkom odnosu učitelj - učenik i sveukupnoj kvaliteti odvijanja rada u kompleksnim uvjetima kombinacije. Ovim se radom kroz kompetencije učitelja, organizaciju rada u stvaranju pozitivnog razrednog ozračja željelo približiti rad u kombiniranim odjelima na tragu partnerskih odnosa u kojima je učenik važan čimbenik. Nastojalo se pokazati kako su upravo kombinirani odjeli alternativa razredno- predmetnom satnom sustavu obrazovanja. Otvoren razred u kojem učenik „uči kako učiti“ rezultat je strategije rada koju svaki učitelj radeći u kombinaciji samostalno izgrađuje u okvirima zadanih kurikulumskih ciljeva i sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stipe Šuvar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šuvar, Vedrana
Rad u kombiniranim razrednim odjelima // 5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima / Anka Jurčević Lozančić, Siniša Opić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 415-426
Šuvar, V. (2011) Rad u kombiniranim razrednim odjelima. U: Anka Jurčević Lozančić, S. (ur.) 5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 415-426.
@inbook{inbook, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, editor = {Anka Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, S.}, year = {2011}, pages = {415-426}, keywords = {kombinirani odjeli u\v{c}enik, u\v{c}itelj, razredno ozra\v{c}je, nastavni sat}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Rad u kombiniranim razrednim odjelima}, keyword = {kombinirani odjeli u\v{c}enik, u\v{c}itelj, razredno ozra\v{c}je, nastavni sat}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, editor = {Anka Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, S.}, year = {2011}, pages = {415-426}, keywords = {open classroom, student, teacher, classroom environment, class}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Work in combined grade classrooms}, keyword = {open classroom, student, teacher, classroom environment, class}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font