Pregled bibliografske jedinice broj: 596957
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija // Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 311-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 596957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija
(Opinions of pre-service primary education teachers on teaching and learning with new media)
Autori
Topolovčan, Tomislav ; Kekez, Anna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2
/ Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 311-317
ISBN
978-953-99167-6-1
Skup
Pedagogija i kultura
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
budući učitelji ; novi mediji ; primarno obrazovanje ; poučavanje ; učenje
(pre-service teachers ; new media ; primary education ; teaching ; learning)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u mišljenima budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija s obzirom na spol i prebivalište. Prigodni uzorak (N = 451) sastojao se od studenata pet studijskih godina učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i učiteljskog studija na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Česticama likertovog tipa od pet stupnjeva mjerilo se u kojoj se mjeri slažu da pojedini novi medij pridonosi mogućnostima samostalnog učenja, odnosno poučavanja. Ne postoje razlike s obzirom na spol u mišljenju o učenju pomoću pojedinog novog medija. Muški studenti pozitivnije procjenjuju poučavanje pomoću Interneta i tablet računala. Studenti s prebivalištem na selu negativnije percipiraju učenje pomoću društvenih mreža. Ne postoje razlike s obzirom na prebivalište u mišljenju o poučavanju pomoću pojedinog novog medija. Iako postoje manje razlike s obzirom na spol i prebivalište, vidljivo je da ih novo multimedijsko okruženje smanjuje, dok je različito mišljenje mogućnosti učenja i poučavanja uz pojedini medij na razini cijelog uzorka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb