Pregled bibliografske jedinice broj: 596886
Marketinška komunikacija u suvremenom poslovanju
Marketinška komunikacija u suvremenom poslovanju, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 596886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija u suvremenom poslovanju
(Marketing communication in modern business)
Autori
Kvesić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.10
Godina
2012
Stranica
57
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
komunikologija; marketing; poruka; oglašavanje
(communication science; marketing; message; advertising)
Sažetak
Za marketing kažemo da je to sveobuhvatni proces koji u sebi sadrži cjelokupni poslovni proces i zato ga možemo smatrati zasebnom funkcijom. Međutim, kad marketingu pridodamo i komunikaciju, dobijemo proces prenošenja informacija, ideja i emocija od pošiljatelja do primatelja putem medija sa svrhom postizanja efekta. Zahtjev potrošača je sve veći, što je uvjetovalo jačanje marketinške komunikacije. U ovom diplomskom radu će se obraditi temeljna obilježja i oblici marketinške komunikacije, te općenito uloga marketinške komunikacije. Ključno u ovom diplomskom radu je analiziranje ponašanja potrošača, u našem slučaju gostiju kampa Šimuni, te na temelju provedene ankete odrediti ćemo koliko je zapravo marketing bitan u našem slučaju. Također ćemo provesti anketu da vidimo koji medij je danas najdostupniji i koji medij ispitanici smatraju najboljim za oglašavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb