Pregled bibliografske jedinice broj: 596823
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2012), 187-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 596823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji
(Marketing Planning in Medium Enterprises in Karlovac County)
Autori
Belavić, Martina ; Vojak, Nikolina ; Cegur Radović, Tihana
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) 1
(2012);
187-194
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Plan marketinga; marketing; strategije marketinga; kontrola
(Marketing plan; medium enterprises; marketing strategies; control)
Sažetak
Uspješan razvoj poduzeća nije spontana već detaljno isplanirana aktivnost. Da bi se znalo kako ostvariti konkurentske prednosti i biti bolji od konkurencije potreban je dobro osmišljen plan marketinga, kojim se definira budućnost marketinških aktivnosti u poduzećima i način njihova ostvarivanja. Plan marketinga najčešće koriste međunarodne korporacije, propagandne agencije, hrvatska poduzeća koja posluju s inozemnim poduzećima, ali sve više i domaća poduzeća, uglavnom velika. Na području Republike Hrvatske rađena su istraživanja o marketinškim aktivnostima i planiranju malih poduzeća, kojima je zaključeno da mala poduzeća ne provode marketinško planiranje, a aktivnosti se provode ad hoc, najčešće od strane jedne osobe. Kako bi saznali izrađuju li subjekti srednjeg poduzetništva marketinške planove, vrše li njihovu kontrolu i na koji način provode marketinške aktivnosti, provedeno je istraživanje kojim su obuhvaćeni subjekti srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji. Istraženo je koliko poduzeća pridaju važnost izradi marketinškog plana, na koji način vrše provedbu i kontrolu marketinških aktivnosti te kako dolaze do informacija o potrebama kupaca i aktivnostima konkurencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu