Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596823

Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji


Belavić, Martina; Vojak, Nikolina; Cegur Radović, Tihana
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2012), 187-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 596823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji
(Marketing Planning in Medium Enterprises in Karlovac County)

Autori
Belavić, Martina ; Vojak, Nikolina ; Cegur Radović, Tihana

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) 1 (2012); 187-194

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Plan marketinga; marketing; strategije marketinga; kontrola
(Marketing plan; medium enterprises; marketing strategies; control)

Sažetak
Uspješan razvoj poduzeća nije spontana već detaljno isplanirana aktivnost. Da bi se znalo kako ostvariti konkurentske prednosti i biti bolji od konkurencije potreban je dobro osmišljen plan marketinga, kojim se definira budućnost marketinških aktivnosti u poduzećima i način njihova ostvarivanja. Plan marketinga najčešće koriste međunarodne korporacije, propagandne agencije, hrvatska poduzeća koja posluju s inozemnim poduzećima, ali sve više i domaća poduzeća, uglavnom velika. Na području Republike Hrvatske rađena su istraživanja o marketinškim aktivnostima i planiranju malih poduzeća, kojima je zaključeno da mala poduzeća ne provode marketinško planiranje, a aktivnosti se provode ad hoc, najčešće od strane jedne osobe. Kako bi saznali izrađuju li subjekti srednjeg poduzetništva marketinške planove, vrše li njihovu kontrolu i na koji način provode marketinške aktivnosti, provedeno je istraživanje kojim su obuhvaćeni subjekti srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji. Istraženo je koliko poduzeća pridaju važnost izradi marketinškog plana, na koji način vrše provedbu i kontrolu marketinških aktivnosti te kako dolaze do informacija o potrebama kupaca i aktivnostima konkurencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Tihana Cegur Radović (autor)

Avatar Url Nikolina Smajla (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Belavić, Martina; Vojak, Nikolina; Cegur Radović, Tihana
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2012), 187-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Belavić, M., Vojak, N. & Cegur Radović, T. (2012) Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji. Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1, 187-194.
@article{article, author = {Belavi\'{c}, Martina and Vojak, Nikolina and Cegur Radovi\'{c}, Tihana}, year = {2012}, pages = {187-194}, keywords = {Plan marketinga, marketing, strategije marketinga, kontrola}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {1}, issn = {1848-3038}, title = {Marketin\v{s}ko planiranje subjekata srednjeg poduzetni\v{s}tva u Karlova\v{c}koj \v{z}upaniji}, keyword = {Plan marketinga, marketing, strategije marketinga, kontrola} }
@article{article, author = {Belavi\'{c}, Martina and Vojak, Nikolina and Cegur Radovi\'{c}, Tihana}, year = {2012}, pages = {187-194}, keywords = {Marketing plan, medium enterprises, marketing strategies, control}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {1}, issn = {1848-3038}, title = {Marketing Planning in Medium Enterprises in Karlovac County}, keyword = {Marketing plan, medium enterprises, marketing strategies, control} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font