Pregled bibliografske jedinice broj: 596814
Edukacija akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima kao mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom – rezultati evaluacije
Edukacija akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima kao mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom – rezultati evaluacije // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima - Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 96-96 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 596814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima kao mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom – rezultati evaluacije
(Training of teaching, professional and administrative staff at Croatian universities as a measure of equating opportunities for students with disabilities – evaluation results)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Lotar Rihtarić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima - Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa
/ Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 96-96
ISBN
978-953-6418-71-8
Skup
8.međunarodni znanstveni skup Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija ; djelatnici sveučilišta ; studenti s invaliditetom ; evaluacija
(Training program ; university staff ; students with disabilities ; evaluation)
Sažetak
Informiranje, educiranje i senzibiliziranje akademskih, stručnih i administrativnih djelatnika na hrvatskim sveučilištima jedna je od mjera izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom (SSI) u sustavu visokog obrazovanja RH u okviru TEMPUS EduQuality projekta. Edukacija je temeljena na priručnicima koji su također proizišli kao rezultat projekta EduQuality, a koji pokrivaju važna područja svakodnevnog akademskog života studenata. Priručnici svojim sadržajem ukazuju na prepreke koje mogu postojati u odnosu na dostupnost visokog obrazovanja studentima s invaliditetom, ali i nastoje definirati preduvjete i načine na koje bi se prepreke što jednostavnije prevladale, pazeći pritom da se ne kompromitiraju postavljeni akademski standardi. Ciljevi edukacije sveučilišnih djelatnika su: (1) povećana senzibiliziranost i informiranost o studentima s invaliditetom ; (2) povećana senzibiliziranost za potrebe i mogućnosti prilagodbe akademskih sadržaja i cjelokupnog sustava visokog obrazovanja za SSI ; (3) veća spremnost i osposobljenost za kreiranje i provedbu takvih prilagodbi. Cilj ovog rada je prikazati rezultate evaluacije edukacije sveučilišnih djelatnika kako bi se utvrdilo jesu li postignuti ciljevi edukacije te koliko je ideja izjednačavanja mogućnosti za studente s invaliditetom prenesena djelatnicima hrvatskih sveučilišta. Edukaciju su osmislile suradnice na projektu i eksperti u pojedinim područjima invaliditeta, a do sveučilišnih djelatnika prenesena je po principu edukacije edukatora. Educirani djelatnici sveučilišta educirat će djelatnike sveučilišta sa kojeg dolaze. Kako je ciljani uzorak oko 250 sudionika edukacije, koristit će se kvantitativne metode prikupljanja i obrade podataka. Za provedbu evaluacije bit će konstruiran instrument kojim će se ispitati informiranost, senzibiliziranost i osposobljenost sveučilišnih djelatnika za izjednačavanje mogućnosti za SSI prema ciljevima edukacije. Edukacija edukatora planirana je za kraj veljače 2012. godine, a edukacije na hrvatskim sveučilištima će se provesti tijekom ožujka i travnja 2012. godine. Budući da planirane aktivnosti tek slijede, o rezultatima je moguće reći kako se očekuje povećana informiranost, senzibiliziranost i osposobljenost educiranih sveučilišnih djelatnika za izjednačavanje mogućnosti za SSI u visokom obrazovanju RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb