Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596517

Analiza prezentacije informacija u hrvatskim i srpskim tiskanim medijima


Čulo, Ivona; Periša, Mario; Milković, Marin
Analiza prezentacije informacija u hrvatskim i srpskim tiskanim medijima // Proceedings of 16th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2012. str. 214-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 596517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza prezentacije informacija u hrvatskim i srpskim tiskanim medijima
(Analisys of Information presentation methods in Croatian and Serbian Print Media)

Autori
Čulo, Ivona ; Periša, Mario ; Milković, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 16th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić / Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2012, 214-222

Skup
16th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 26.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacija ; mediji ; ideologija ; jezični diskurs ; propaganda
(information ; media ; ideology ; discourse analysis ; propaganda)

Sažetak
Način na koji se u medijima grafički i tekstualno prezentiraju pojedine informacije može u velikoj mjeri utjecati na to kako će tu informaciju razumjeti javnost. Kad proučava novinarski jezik Van Dijk pronalazi poveznicu između jezika i ideologije, a u ovom radu autori analiziraju jezični diskurs, dizajn, ekspresiju i reprodukciju gledajući način na koji je ideologija izražena i reproducirana u mediju. Renauld de la Brosse, koji se bavi analizom političke propagande, pokazuje da postoji određeni broj osnovnih načela prezentiranja informacija u medijima. Autori istražuju mogu li se teorijske načela propaganda i ideologije prepoznati u uredničkoj praksi hrvatskih i srpskih dnevnih novina tijekom NATO- ovog napada na SR Jugoslaviju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-227-2271694-1166 - Informacijsko-komunikacijska kompetencija edukatora (Bakić-Tomić, Ljubica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Marin Milković (autor)

Avatar Url Mario Periša (autor)

Avatar Url Ivona Čulo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Čulo, Ivona; Periša, Mario; Milković, Marin
Analiza prezentacije informacija u hrvatskim i srpskim tiskanim medijima // Proceedings of 16th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2012. str. 214-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čulo, I., Periša, M. & Milković, M. (2012) Analiza prezentacije informacija u hrvatskim i srpskim tiskanim medijima. U: Mikota, M. (ur.)Proceedings of 16th international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić.
@article{article, author = {\v{C}ulo, Ivona and Peri\v{s}a, Mario and Milkovi\'{c}, Marin}, editor = {Mikota, M.}, year = {2012}, pages = {214-222}, keywords = {informacija, mediji, ideologija, jezi\v{c}ni diskurs, propaganda}, title = {Analiza prezentacije informacija u hrvatskim i srpskim tiskanim medijima}, keyword = {informacija, mediji, ideologija, jezi\v{c}ni diskurs, propaganda}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}ulo, Ivona and Peri\v{s}a, Mario and Milkovi\'{c}, Marin}, editor = {Mikota, M.}, year = {2012}, pages = {214-222}, keywords = {information, media, ideology, discourse analysis, propaganda}, title = {Analisys of Information presentation methods in Croatian and Serbian Print Media}, keyword = {information, media, ideology, discourse analysis, propaganda}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font