Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596358

Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije


Rajević, Ivana
Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 596358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije
(Graphic design in the tourism promotion of the Šibensko-kninska county)

Autori
Rajević, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.09

Godina
2012

Stranica
46

Mentor
Plenković, Mario

Neposredni voditelj
Mustić, Daria

Ključne riječi
promocija; turizam; grafički dizajn
(promotion; tourism; graphic design)

Sažetak
Diplomski rad se bavi problematikom turističke promocije, komunikacijskim strategijama i planovima u turizmu koje metodološki nastoje putem identiteta određene zemlje, regije, grada, definirati imidž navedenog područja. Dano područje istraživanja je Šibensko-kninska županija. Definirajući identitet, imidž, brend regije te imajući u vidu temeljne trendove u turizmu, tržišna kretanja, načine promoviranja i komuniciranja regije, u diplomskom radu je izrađena SWOT analiza turističke promocije Šibensko-kninske županije koja prikazuje glavne nedostatke i prednosti turističke promidžbe. Smatrajući da se radi o području sa golemim potencijalom, diplomskim radom se nastojalo potencijal pretvoriti u proizvode, usluge, komunikacijske strategije, planove te svekoliku turističku ponudu. Imati komunikacijsku strategiju upravljanjem imidžem znači točno znati koje talente, kvalitete ili prednosti posjedujemo te kako ih iskoristiti i pokazati svijetu. A da bi se neka destinacija (turistička) učinkovito mogla natjecati s drugima treba po nečemu biti prepoznatljiva – po vrijednostima, ljudima, proizvodima, prirodnim potencijalima, ambicijama, kulturi, povijesti ili pak kombinaciji svega navedenoga. Pritom te prednosti treba znati posložiti u jedinstvenu, istinsku, karakterističnu i atraktivnu cjelinu, kako bi se pretvorile u moćan alat vlastite promocije i uspjeha. Koncept marke ili brenda donedavno se odnosio uglavnom na proizvode i tvrtke. Međutim, na globaliziranom tržištu sve se više država nastoji pozicionirati kao brend, strateški upravljajući svojim identitetom i imidžem, kako bi privukli turiste i ulagače, osigurali bolju poziciju svojim proizvodima na inozemnim tržištima te se bolje pozicionirali u međunarodnim političkim odnosima. Mnogobrojna istraživanja pokazuju kako imidž države igra sve značajniju ulogu u međunarodnim političkim i gospodarskim odnosima. Sukladno tomu, očito je da države i nacije moraju postati svjesne svoga zahtjevnog okruženja te jasno definirati tko su i što žele, što mogu ponuditi svijetu, zbog čega bi nekome bile važne i zašto bi ih se poštivalo. Moraju pronaći način na koji će privući pozornost drugih i ponuditi im priču o sebi te tako među njima stvoriti poklonike, kupce, lobiste, prijatelje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajević, Ivana
Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Rajević, I. (2012) 'Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rajevi\'{c}, Ivana}, year = {2012}, pages = {46}, keywords = {promocija, turizam, grafi\v{c}ki dizajn}, title = {Grafi\v{c}ki dizajn u promociji turizma \v{S}ibensko-kninske \v{z}upanije}, keyword = {promocija, turizam, grafi\v{c}ki dizajn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rajevi\'{c}, Ivana}, year = {2012}, pages = {46}, keywords = {promotion, tourism, graphic design}, title = {Graphic design in the tourism promotion of the \v{S}ibensko-kninska county}, keyword = {promotion, tourism, graphic design}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font