Pregled bibliografske jedinice broj: 596358
Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije
Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 596358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Grafički dizajn u promociji turizma Šibensko-kninske županije
(Graphic design in the tourism promotion of the Šibensko-kninska county)
Autori
Rajević, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.09
Godina
2012
Stranica
46
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
promocija; turizam; grafički dizajn
(promotion; tourism; graphic design)
Sažetak
Diplomski rad se bavi problematikom turističke promocije, komunikacijskim strategijama i planovima u turizmu koje metodološki nastoje putem identiteta određene zemlje, regije, grada, definirati imidž navedenog područja. Dano područje istraživanja je Šibensko-kninska županija. Definirajući identitet, imidž, brend regije te imajući u vidu temeljne trendove u turizmu, tržišna kretanja, načine promoviranja i komuniciranja regije, u diplomskom radu je izrađena SWOT analiza turističke promocije Šibensko-kninske županije koja prikazuje glavne nedostatke i prednosti turističke promidžbe. Smatrajući da se radi o području sa golemim potencijalom, diplomskim radom se nastojalo potencijal pretvoriti u proizvode, usluge, komunikacijske strategije, planove te svekoliku turističku ponudu. Imati komunikacijsku strategiju upravljanjem imidžem znači točno znati koje talente, kvalitete ili prednosti posjedujemo te kako ih iskoristiti i pokazati svijetu. A da bi se neka destinacija (turistička) učinkovito mogla natjecati s drugima treba po nečemu biti prepoznatljiva – po vrijednostima, ljudima, proizvodima, prirodnim potencijalima, ambicijama, kulturi, povijesti ili pak kombinaciji svega navedenoga. Pritom te prednosti treba znati posložiti u jedinstvenu, istinsku, karakterističnu i atraktivnu cjelinu, kako bi se pretvorile u moćan alat vlastite promocije i uspjeha. Koncept marke ili brenda donedavno se odnosio uglavnom na proizvode i tvrtke. Međutim, na globaliziranom tržištu sve se više država nastoji pozicionirati kao brend, strateški upravljajući svojim identitetom i imidžem, kako bi privukli turiste i ulagače, osigurali bolju poziciju svojim proizvodima na inozemnim tržištima te se bolje pozicionirali u međunarodnim političkim odnosima. Mnogobrojna istraživanja pokazuju kako imidž države igra sve značajniju ulogu u međunarodnim političkim i gospodarskim odnosima. Sukladno tomu, očito je da države i nacije moraju postati svjesne svoga zahtjevnog okruženja te jasno definirati tko su i što žele, što mogu ponuditi svijetu, zbog čega bi nekome bile važne i zašto bi ih se poštivalo. Moraju pronaći način na koji će privući pozornost drugih i ponuditi im priču o sebi te tako među njima stvoriti poklonike, kupce, lobiste, prijatelje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb