Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596348

Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda


Dijaković, Katarina
Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 596348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda
(The role of design in perception of business image and brand)

Autori
Dijaković, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.09

Godina
2012

Stranica
91

Mentor
Plenković, Mario

Neposredni voditelj
Mustić, Daria

Ključne riječi
brend; web dizajn; logo
(brand; web design; logo)

Sažetak
Primjenom dobrog dizajna pomaže se tvrtkama razviti nove proizvode i usluge koje odgovaraju promjenama u ponašanju potrošača te poboljšati komunikaciju, a time i poslovni imidž. Dizajn se često promatra kao novi proizvod, no to je usko gledište i ne prikazuje dobrobiti ulaganja u njega. On se može koristiti kao poslovni alat koji efektivno poboljšava marketinške napore i ulaganja te povezuje dizajn i poslovanje koji se obično promatraju kao paralelni svjetovi. Izgradnja branda je primarno vizualni izazov jer je upravo to vrlo korišten jezik svijeta u kojem živimo. U eksperimentalnom dijelu rada je korištena tehnologija za praćenje pokreta oka (eyetracking) kako bi se utvrdila promjena pažnje na specifičnim područjima interesa raznih brandova. Istraživanjem je konkretno promatran utjecaj stupnja strukturaliziranosti logo dizajna, uspješnost branda sa vizualnom konzistentnošću i dugovječnošću te razvoj branda i njegovog logo dizajna kroz faze znaka, medija i sredstva. Rezultati jasno pokazuju promjene u percepciji promatranih vizualnih identiteta unutar plakata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dijaković, Katarina
Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Dijaković, K. (2012) 'Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dijakovi\'{c}, Katarina}, year = {2012}, pages = {91}, keywords = {brend, web dizajn, logo}, title = {Uloga dizajna u percepciji poslovnog imid\v{z}a i branda}, keyword = {brend, web dizajn, logo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dijakovi\'{c}, Katarina}, year = {2012}, pages = {91}, keywords = {brand, web design, logo}, title = {The role of design in perception of business image and brand}, keyword = {brand, web design, logo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font