Pregled bibliografske jedinice broj: 59632
Planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa vježbanja
Planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa vježbanja // Kineziologija za 21. stoljeće / Milanović, Dragan (ur.).
Zagreb, 1999. str. 109-113 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 59632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa vježbanja
(Planning, programming, implementation and control of the process of exercise)
Autori
Findak, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Kineziologija za 21. stoljeće
/ Milanović, Dragan - Zagreb, 1999, 109-113
Skup
2. međunarodna znanstvena konferencija
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 22.09.1999. - 26.09.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
planiranje; programiranje; kontrola; realizacija; tjelesno vježbanje; praćenje; valorizacija efekata vježbanja
(planning; programming; control; realisation; process of exercise)
Sažetak
Da bi se odgojno-obrazovni proces, nastavni proces, proces tjelesnog vježbanja provodili planski, racionalno, organizirano i sistematski, treba ga planirati i programirati, a potom realizirati i kontrolirati.
Nema sumnje da na hijerarijskoj ljestivici vrijednosti, pogotovo kada se radi o približavanju procesa vježbanja autentičnim potrebama učenika, planiranju i programiranju pripada posebno mjesto. Kakvi će biti krajnji efekti u radu ovisi i o organizaciji i provođenju procesa vježbanja. To iz razloga što je stručnjak potpuno autonoman kako u izboru metodičkih organizacijskih oblika rada, tako i u izboru metoda rada, kao i primjeni metodičkih postupaka. Hoće li pod utjecajem tjelesnog vježbanja doći do željenih promjena, kakve će te promjene biti i kako će dugo trajati ovisi o doziranju, distribuciji i kontroli opterećenja. I konačno, da bismo pomoću tjelesnog vježbanja djelovali sigurno i efikasno na cjeolupni antropološki status učenika, na njihov tjelesni razvoj, na razvoj njihovih osobina i sposobnosti, na fond motoričkih znanja, raznih motoričkih dostignuća te odgojne efekte rada, nužno je utvrditi ne samo aktualno stanje antropološkog statusa učenika, odrediti smjernice njihove transformacije, nego istodobno osigurati i dobivanje povratnih informacija o rezultatima rada i napretku učenika.
Dakle, sve to, kao i činjenica da kineziološka znanost raspolaže svakim danom sve većom količinom informacija o vrijednostima (pojedinih) kinezioloških aktivnosti pomoću kojih se može utjecati na transformaciju antropološkog statusa učenika, dovodi nas do zaključka da su planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa tjelesnog vježbanja osnovni uvjeti za zadovoljavanje autentičnih potreba učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA