Pregled bibliografske jedinice broj: 596269
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 198-206
CROSBI ID: 596269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja
(Mixed Methods Research in the Study of Students' Perception of Museum)
Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti
Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Pitomača
Godina
2012
Raspon stranica
198-206
ISBN
978-953-99167-4-7
Ključne riječi
: kombinirana metodologija, uĉeniĉka percepcija muzeja, muzejska komunikacija
(mixed methods research, students' perception of museum, museum communication)
Sažetak
U radu je prikazano korištenje kombinirane metodologije u istraţivanju uĉeniĉkih percepcija muzeja. Kombinirana se metodologija uĉestalo koristi u recentnijim pedagogijskim istraţivanjima. Uz prikaz glavnih odrednica kombinirane metodologije, prikazan je i pregled relevantnih istraţivanja iz podruĉja odgoja i obrazovanja te muzejske pedagogije, temeljenih na kombiniranoj metodologiji. Rad, nadalje, donosi prikaz provedbe istraţivanja dimenzija uĉeniĉke percepcije muzeja kao i prikaz rezultata dobivenih analizom prikupljenih kvantitativnih i kvalitativnih podataka. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crteţima uĉenika te iskazima njihovih uĉitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zakljuĉku rada naglašene su prednosti koje donosi kombinirana metodologija u istraţivanju ovog i sliĉnih fenomena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu,
Sveučilište u Zadru