Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596260

Interkulturalna kompetencija učitelja u školama s romskom djecom


Šlezak, Hrvoje; Lapat, Goran
Interkulturalna kompetencija učitelja u školama s romskom djecom // Pedagogija i kultura, Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju, svezak 3 / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 300-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 596260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalna kompetencija učitelja u školama s romskom djecom
(Intercultural competences of teachers in schools with Roma children)

Autori
Šlezak, Hrvoje ; Lapat, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura, Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju, svezak 3 / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 300-306

ISBN
978-953-99167-7-8

Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturalizam ; obrazovanje ; Romi ; Međimurje
(Interculturalism ; education ; Roma people ; Medjimurje)

Sažetak
Interkulturalni odgoj i obrazovanje u multikulturalnim sredinama pridonose smanjenju stereotipa i predrasuda, te međusobnom upoznavanju i uvažavanju različitih kultura. Interkulturalni pristup vrlo je važan u obrazovanju romske djece. Nositelj njegove provedbe je nastavnik čije interkulturalne kompetencije čine preduvjet uspješnog interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Predočeni rad propituje u kolikoj mjeri učitelji koji rade s romskom djecom posjeduju interkulturalne kompetencije. Istraživanje je provedeno u sedam osnovnih škola u Međimurskoj županiji koje pohađa veći broj učenika Roma. Anketnom metodom ispitani su stavovi učitelja i stručnih suradnika, njihova spremnost i osposobljenost za interkulturalno obrazovanje. Rezultati ukazuju na nužnost daljnjeg razvoja interkulturalnih kompetencija kroz stručna usavršavanja učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Šlezak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šlezak, Hrvoje; Lapat, Goran
Interkulturalna kompetencija učitelja u školama s romskom djecom // Pedagogija i kultura, Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju, svezak 3 / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 300-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šlezak, H. & Lapat, G. (2012) Interkulturalna kompetencija učitelja u školama s romskom djecom. U: Posavec, K. & Sablić, M. (ur.)Pedagogija i kultura, Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju, svezak 3.
@article{article, author = {\v{S}lezak, Hrvoje and Lapat, Goran}, year = {2012}, pages = {300-306}, keywords = {interkulturalizam, obrazovanje, Romi, Me\djimurje}, isbn = {978-953-99167-7-8}, title = {Interkulturalna kompetencija u\v{c}itelja u \v{s}kolama s romskom djecom}, keyword = {interkulturalizam, obrazovanje, Romi, Me\djimurje}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}lezak, Hrvoje and Lapat, Goran}, year = {2012}, pages = {300-306}, keywords = {Interculturalism, education, Roma people, Medjimurje}, isbn = {978-953-99167-7-8}, title = {Intercultural competences of teachers in schools with Roma children}, keyword = {Interculturalism, education, Roma people, Medjimurje}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font