Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596153

Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.


Novak, Romana
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 596153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.
(Building Brand Equity - Example of Kozmo Ltd)

Autori
Novak, Romana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2012

Stranica
52

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; financijska tržišna vrijednost marke; marketinška tržišna vrijednost marke; Kozmo d.o.o.
(brand equity; financial brand equity; brand equity consumer perspective; Kozmo Ltd.)

Sažetak
U današnjem užurbanom svijetu život potrošača je sve složeniji i vremenski ograničen. Upravo zato je važna sposobnost marke i njenog pozitivnog imidža da pojednostavi donošenje odluka o kupovini. Poznavanje marke tj. sposobnost potrošača da identificira marku odražava uspješnost kreiranja marke. Pred marketinškim stručnjacima je izazov da osiguraju potrošačima dobivanje ispravne vrste iskustva i da poduzeće ili proizvod percipiraju poželjnim za kupovinu. U skladu s prethodno navedenim, osnovni predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o izgradnji tržišne vrijednosti marke u svrhu boljeg razumijevanja uloge marki i njenih važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Romana
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Novak, R. (2012) 'Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Romana}, year = {2012}, pages = {52}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, financijska tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, marketin\v{s}ka tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, Kozmo d.o.o.}, title = {Izgradnja tr\v{z}i\v{s}ne vrijednosti marke – primjer poduze\'{c}a Kozmo d.o.o.}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, financijska tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, marketin\v{s}ka tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, Kozmo d.o.o.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novak, Romana}, year = {2012}, pages = {52}, keywords = {brand equity, financial brand equity, brand equity consumer perspective, Kozmo Ltd.}, title = {Building Brand Equity - Example of Kozmo Ltd}, keyword = {brand equity, financial brand equity, brand equity consumer perspective, Kozmo Ltd.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font