Pregled bibliografske jedinice broj: 596153
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 596153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.
(Building Brand Equity - Example of Kozmo Ltd)
Autori
Novak, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2012
Stranica
52
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; financijska tržišna vrijednost marke; marketinška tržišna vrijednost marke; Kozmo d.o.o.
(brand equity; financial brand equity; brand equity consumer perspective; Kozmo Ltd.)
Sažetak
U današnjem užurbanom svijetu život potrošača je sve složeniji i vremenski ograničen. Upravo zato je važna sposobnost marke i njenog pozitivnog imidža da pojednostavi donošenje odluka o kupovini. Poznavanje marke tj. sposobnost potrošača da identificira marku odražava uspješnost kreiranja marke. Pred marketinškim stručnjacima je izazov da osiguraju potrošačima dobivanje ispravne vrste iskustva i da poduzeće ili proizvod percipiraju poželjnim za kupovinu. U skladu s prethodno navedenim, osnovni predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o izgradnji tržišne vrijednosti marke u svrhu boljeg razumijevanja uloge marki i njenih važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija