Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596107

Determinacija kvalitativnih kriterija animacije 3D modela


Batinić, Ivica
Determinacija kvalitativnih kriterija animacije 3D modela, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 596107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Determinacija kvalitativnih kriterija animacije 3D modela
(Determination of qualitative criteria animation 3D model)

Autori
Batinić, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2012

Stranica
67

Mentor
Mrvac, Nikola

Neposredni voditelj
Matijević, Mile

Ključne riječi
Autodesk Maya; teorija animacije ljudskih likova; skeletalna animacija; unaprijedna kinematika; inverzna kinematika; skinning; weighting; rigging
(Autodesk Maya; animation theories of human figures; skeletal animation; forward kinematics; inverse kinematics; skinning; weighting; rigging)

Sažetak
Vizualni efekti koji omogućavaju novu dimenziju prikaza različitih objekata, sve češće se pojavljuju u svakodnevnom životu. Njihova pojava uzrokovana je naglim razvojem tehničkih znanosti pa time i računalne grafike. Često se postavlja pitanje na koji način su ostvareni ti vizualni efekti, 3D animacije i virtualna stvarnost. Sve su to produkti računalne grafike i animacije, područja vizualne računarske znanosti koja se razvijaju nezamislivom brzinom i nalaze svoju primjenu u inženjerstvu, znanosti, medicini, vojnim primjenama i umjetnosti. Danas je metoda klasičnog animiranog filma prevladana 3D animacijom zbog dramatične zastupljenosti računalne tehnologije, no principi klasične animacije nisu posve zanemareni. U računalnoj animaciji najbolje rezultate postižu autori i animatori školovani po principima klasične animacije, jer oni poznaju tehničke principe koje je moguće primijeniti na bilo kojem konfiguracijskom obrascu. Precizno znanje klasične tehnologije danas je od nezaobilazne važnosti više nego ikad i to u fazi projekta jer upravo računalna animacija dopušta daleko više improvizacije od klasične. Osnovni principi tradicionalne animacije koje je definirao Walt Disney Studios prije skoro 80 godina, danas se također primjenjuju u 3D animaciji. Kroz teoretski dio diplomskog rada opisano je 12 principa Disneyevih animacija, način primjene tih principa u 3D okruženju te njihovu implementaciju. Osim navedenog, u određenim poglavljima prikazana su pravila izrade 3D modela pogodnog za animaciju te sam proces animacije što ujedno sačinjava temelj praktičnog dijela rada. Praktični dio rada prikazuje stilizirani ljudski lik koji vrši određene radnje u skladu sa osnovnim principima animacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Mrvac (mentor)

Avatar Url Mile Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batinić, Ivica
Determinacija kvalitativnih kriterija animacije 3D modela, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Batinić, I. (2012) 'Determinacija kvalitativnih kriterija animacije 3D modela', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Batini\'{c}, Ivica}, year = {2012}, pages = {67}, keywords = {Autodesk Maya, teorija animacije ljudskih likova, skeletalna animacija, unaprijedna kinematika, inverzna kinematika, skinning, weighting, rigging}, title = {Determinacija kvalitativnih kriterija animacije 3D modela}, keyword = {Autodesk Maya, teorija animacije ljudskih likova, skeletalna animacija, unaprijedna kinematika, inverzna kinematika, skinning, weighting, rigging}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Batini\'{c}, Ivica}, year = {2012}, pages = {67}, keywords = {Autodesk Maya, animation theories of human figures, skeletal animation, forward kinematics, inverse kinematics, skinning, weighting, rigging}, title = {Determination of qualitative criteria animation 3D model}, keyword = {Autodesk Maya, animation theories of human figures, skeletal animation, forward kinematics, inverse kinematics, skinning, weighting, rigging}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font