Pregled bibliografske jedinice broj: 595987
Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole
Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole // Proceedings of the International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics) / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek, 2007. str. 219-229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 595987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole
(Difficulties in Teaching Mathematics in the Second Grade of Primary School)
Autori
Cindrić, Maja ; Cindrić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
/ Pavleković, Margita - Osijek : Faculty of Teacher Education in Osijek, 2007, 219-229
ISBN
978-953-6965-10-6
Skup
International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.04.2007. - 15.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
usmeno zbrajanje; usmeno oduzimanje
(mental addition; mental subtraction)
Sažetak
Rad upućuje na učeničke teškoće s zbrajanjem i oduzimanjem prirodnih brojeva do 100 u drugom razredu osnovne škole.Dan je statistički prikaz uspjeha učenika u prvom polugodištu drugog razreda u usporedbi s uspjehom u ostala tri razreda na uzorku od 104 učenika, te rezultate testiranja grupe učenika drugog razreda osnovne škole na temu zbrajanja i oduzimanja prirodnih brojeva do 100. Nadalje se rad osvrće na moguće uzroke lošijeg uspjeha i alternativna rješenja tih problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija