Pregled bibliografske jedinice broj: 595776
Izgradnja marke uslužnog poduzeća
Izgradnja marke uslužnog poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja marke uslužnog poduzeća
(Branding Service Company)
Autori
Milković, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2011
Stranica
55
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
marka uslužnih poduzeća; izgradnja marke; marka trgovačkog lanca
(brand of service companies; brand building; retail chain brand)
Sažetak
Izgradnja marke uslužnog poduzeća je vrlo zahtjevan i složen proces. Do sad uslužna poduzeća nisu prepoznala važnost samog marketinga jer ga nisu smatrali bitnim i potrebnim, međutim, sve više postaje jasno da i uslužna poduzeća moraju posvetiti više pažnje izgradnji svog imidža i prepoznatljivosti marke. Kada se govori o izgradnji marke uslužnog poduzeća sve se više rasprava vodi o tome da li je proces izgradnje marke uslužnog poduzeća jednak procesu izgradnje marke proizvodnog poduzeća. Mnogi autori smatraju da su to dva različita procesa, te će se u ovom radu pokušati prikazati koji su to elementi bitni za izgradnju marke i uspješno pozicioniranje uslužnog poduzeća te koje su bitne razlike između proizvodnoga i uslužnog poduzeća. Također, prikazat će se kolika je važnost samog vizualnoga uređenja poduzeća te koliku pozornost treba posvetiti obrazovanju zaposlenika i koji su nužni koraci. Trgovina kao uslužna djelatnost, odnosno trgovački lanci također zahtijevaju određene korake kako bi izgradili uspješnu i prepoznatljivu marku te će istraživanja pokazati koji su to ključni elementi zbog koji potrošači percipiraju neki trgovački lanac kao jaku marku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija