Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595776

Izgradnja marke uslužnog poduzeća


Milković, Mario
Izgradnja marke uslužnog poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja marke uslužnog poduzeća
(Branding Service Company)

Autori
Milković, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.10

Godina
2011

Stranica
55

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
marka uslužnih poduzeća; izgradnja marke; marka trgovačkog lanca
(brand of service companies; brand building; retail chain brand)

Sažetak
Izgradnja marke uslužnog poduzeća je vrlo zahtjevan i složen proces. Do sad uslužna poduzeća nisu prepoznala važnost samog marketinga jer ga nisu smatrali bitnim i potrebnim, međutim, sve više postaje jasno da i uslužna poduzeća moraju posvetiti više pažnje izgradnji svog imidža i prepoznatljivosti marke. Kada se govori o izgradnji marke uslužnog poduzeća sve se više rasprava vodi o tome da li je proces izgradnje marke uslužnog poduzeća jednak procesu izgradnje marke proizvodnog poduzeća. Mnogi autori smatraju da su to dva različita procesa, te će se u ovom radu pokušati prikazati koji su to elementi bitni za izgradnju marke i uspješno pozicioniranje uslužnog poduzeća te koje su bitne razlike između proizvodnoga i uslužnog poduzeća. Također, prikazat će se kolika je važnost samog vizualnoga uređenja poduzeća te koliku pozornost treba posvetiti obrazovanju zaposlenika i koji su nužni koraci. Trgovina kao uslužna djelatnost, odnosno trgovački lanci također zahtijevaju određene korake kako bi izgradili uspješnu i prepoznatljivu marku te će istraživanja pokazati koji su to ključni elementi zbog koji potrošači percipiraju neki trgovački lanac kao jaku marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milković, Mario
Izgradnja marke uslužnog poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Milković, M. (2011) 'Izgradnja marke uslužnog poduzeća', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milkovi\'{c}, Mario}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {marka uslu\v{z}nih poduze\'{c}a, izgradnja marke, marka trgova\v{c}kog lanca}, title = {Izgradnja marke uslu\v{z}nog poduze\'{c}a}, keyword = {marka uslu\v{z}nih poduze\'{c}a, izgradnja marke, marka trgova\v{c}kog lanca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milkovi\'{c}, Mario}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {brand of service companies, brand building, retail chain brand}, title = {Branding Service Company}, keyword = {brand of service companies, brand building, retail chain brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font