Pregled bibliografske jedinice broj: 595774
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača
(Impact of Strong Brand Identity on Consumer Loyalty and Trust)
Autori
Škvorc, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
48
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača
(brand identity; strong brands; brand loyalty)
Sažetak
U današnje vrijeme na tržištu postoji velik broj istih ili sličnih proizvoda. Kako bi ostvarila određenu točku diferencijacije, poduzeća pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke, a to su poznati naziv marke, znak marke, slogani, likovi, jinglovi, pakiranje i sl. Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između potrošača i marke koji se razvija na temelju zadovoljstva i lojalnosti potrošača. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa s poduzećima sa snažnim elementima identiteta marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija