Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595774

Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača


Škvorc, Andreja
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača
(Impact of Strong Brand Identity on Consumer Loyalty and Trust)

Autori
Škvorc, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2012

Stranica
48

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača
(brand identity; strong brands; brand loyalty)

Sažetak
U današnje vrijeme na tržištu postoji velik broj istih ili sličnih proizvoda. Kako bi ostvarila određenu točku diferencijacije, poduzeća pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke, a to su poznati naziv marke, znak marke, slogani, likovi, jinglovi, pakiranje i sl. Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između potrošača i marke koji se razvija na temelju zadovoljstva i lojalnosti potrošača. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa s poduzećima sa snažnim elementima identiteta marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škvorc, Andreja
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Škvorc, A. (2012) 'Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kvorc, Andreja}, year = {2012}, pages = {48}, keywords = {identitet marke, sna\v{z}ne marke, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj identiteta sna\v{z}ne marke na lojalnost i povjerenje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {identitet marke, sna\v{z}ne marke, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kvorc, Andreja}, year = {2012}, pages = {48}, keywords = {brand identity, strong brands, brand loyalty}, title = {Impact of Strong Brand Identity on Consumer Loyalty and Trust}, keyword = {brand identity, strong brands, brand loyalty}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font