Pregled bibliografske jedinice broj: 595711
POVEZANOST BRENDOVA I ABECEDE
POVEZANOST BRENDOVA I ABECEDE // Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković / Plenković, Mario ; Mustić, Daria (ur.).
Zagreb: IFCA, CCA ; University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija ; University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb ; College of Business and Management „Baltazar Adam Krčelić“, Zaprešić ; AMA – ECM, 2012. str. 338-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 595711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POVEZANOST BRENDOVA I ABECEDE
(CONNECTION BETWEEN BRANDS AND THE ALPHABET)
Autori
Cvitić, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković
/ Plenković, Mario ; Mustić, Daria - Zagreb : IFCA, CCA ; University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija ; University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb ; College of Business and Management „Baltazar Adam Krčelić“, Zaprešić ; AMA – ECM, 2012, 338-343
ISBN
978-953-6226-23-8
Skup
19. Međunarodni znanstveni skup „DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA 2012 – Dr. Juraj Plenković“
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
brend; abeceda; glagoljica; Fabula Croatica; proizvod
(brand; alphabet; Glagolitic Script; Fabula Croatica; product)
Sažetak
Ovaj rad objašnjava povezanost brendova i abecede s obzirom da jedno i drugo podrazumijeva dublja značenja od samo onih koji su korisniku vizualno dostupni kroz znak. Slova kod korisnika izazivaju sličan učinak kao brendovi kada su slova oformljena u riječi i rečenice. Da bi glagoljica, staro hrvatsko pismo, privukla pozornost što većeg broja ljudi, potrebno joj je pristupiti na način kako to čine velike tvrtke prilikom promoviranja vlastitih proizvoda ili usluga. Redefiniranjem vrijednosti koju je glagoljica imala u prošlosti i njenom modernizacijom može je se približiti čovjeku u 21. stoljeću upravo ako se pojedinačna slova promatra kao zaseban brend sa svojom vlastitom pričom. Takvo razmatranje pokazat će se u praksi kroz novostvoreni projekt nazvan Fabula Croatica (projekt koji modernizira dijelove hrvatske kulturne baštine, prilagođuje ih današnjem vremenu i adekvatno prezentira javnosti koristeći se svim sredstvima vizualnih komunikacija odnosno dizajna) i predstavljanja proizvoda zasnovanog na ideji slova kao brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija