Pregled bibliografske jedinice broj: 595671
Ocjenjivanje pomoću sustava e-učenja
Ocjenjivanje pomoću sustava e-učenja, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 595671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjenjivanje pomoću sustava e-učenja
(Assessment using the e-learning systems)
Autori
Kovačić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2012
Stranica
45
Mentor
Tomaš, Suzana
Ključne riječi
informacijsko komunikacijska tehnologija; obrazovni sustav; sustav e-učenja; testiranje znanja učenika; vrednovanje znanja učenika.
(information and communication technology; educational system; e-learning system; testing of student knowledge; evaluation of student knowledge)
Sažetak
U ovom radu bavili smo se metodom ocjenjivanja učenika osnovnoga obrazovanja u sustavu e-učenja. Ocjenjivanje znanja učenika osnovnoga obrazovanja predstavlja organski dio cjelokupnog nastavnog procesa. Uvođenjem e-učenja u obrazovanje s primjerenom programskom podrškom u pojedinim fazama nastavnog procesa potiče se aktivnost učenika. Učenje i provjera znanja učenika u sustavu e-učenja mora se usmjeriti na cjelovitost, individualizaciju, otkrivanje i djelovanje te će se time riješiti niz problema i omogućiti efikasnije ostvarivanje ciljeva obrazovne djelatnosti nastavnog procesa. Osim toga, u radu smo usporedili cjenjivanje u sustavu Moodle i ocjenjivanje koje se realizira u tradicionalnoj nastavi te pokazali njihove prednosti i nedostatke. Sustav Moodle primjenili smo u osnovnoj školi „Antuna Mihanovića Petropoljskog“ u Drnišu s učenicima prvog razreda. Učenici su u sustavu Moodle učili nastavne sadržaje iz Prirode i društva, a nakon procesa učenja pristupili su rješavanju testa (Quiza). Bodove koje su učenici dobili u tom testu (Quizu) usporedili smo s rezultatima koje su učenici dobili nakon rješavanja jednakog testa u papirnatom obliku. Održan nastavni sat u sustavu Moodle ukazao je na mogućnost primjene sustava e-učenja s učenicima prvog razreda osnovne škole. Ovakvi sustavi nude pomoć i učitelju u pripremi nastavnih sadržaja, a s tim u vezi i u oblikovanju kontrolnih radova, testova, kvizova jer ako se jednom oblikuju mogu se višekratno ponoviti uz minimalna ulaganja za promjene. Takva mogućnost oblikovanja ispitivanja znanja učenika otvara učitelju prostor za kreativni rad i osobno usavršavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija