Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595603

Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti


Tatković, Nevenka; Močinić, Snježana
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 409-418


CROSBI ID: 595603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti
(Theoretical and practical dimension of teachers education about dialectical relationship between culture and sustainability)

Autori
Tatković, Nevenka ; Močinić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura

Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
409-418

ISBN
978-953-99167-4-7

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, učitelji, kultura, priroda, ekološka pismenost
(teacher, sustainability, culture, theoretical and practical dimension, relationship)

Sažetak
"Panta Rei" - poznata Heraklitova izreka najbolje dočarava svijet u kojem živimo: svijet u kojem se sve neprestano mijenja i postavlja velike izazove pred ljude i društvo. Dobrobit građana ovisi o tome koliko su spremni prilagoditi se promjenama. Polazeći od teze da je obrazovanje ključ kompetitivnosti Europe i kotač zamašnjak razvoja društva u cjelini, ostvarivanje ljudskih potencijala i obrazovanja temeljeno na etici održivosti postaju dominantne paradigme nacionalnog i svjetskog obrazovanja. Na putu ostvarivanja globalnih obrazovnih ciljeva, institucije visokog obrazovanja preuzimaju svoj dio odgovornosti za promjene usmjerene na "održiv i uključiv rast". Autorice stoga, u fokus interesa ovog rada postavljaju važno pitanje teorijsko–praktičnih dimenzija obrazovanja studenata, budućih učitelja, za razumijevanje koncepta održivosti i dijalektičkog odnosa kulture i prirode prezentirajući rezultate empirijskog istraživanja ostvarenog na međunarodnom projektu "SKVIZ".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Nevenka Tatković (autor)

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tatković, Nevenka; Močinić, Snježana
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 409-418
Tatković, N. & Močinić, S. (2012) Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti. U: Hrvatić, N. & Klapan, A. (ur.) Pedagogija i kultura. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 409-418.
@inbook{inbook, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2012}, pages = {409-418}, keywords = {odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, u\v{c}itelji, kultura, priroda, ekolo\v{s}ka pismenost}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Teorijske i prakti\v{c}ne dimenzije obrazovanja u\v{c}itelja o dijalekti\v{c}kom odnosu kulture i odr\v{z}ivosti}, keyword = {odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, u\v{c}itelji, kultura, priroda, ekolo\v{s}ka pismenost}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2012}, pages = {409-418}, keywords = {teacher, sustainability, culture, theoretical and practical dimension, relationship}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Theoretical and practical dimension of teachers education about dialectical relationship between culture and sustainability}, keyword = {teacher, sustainability, culture, theoretical and practical dimension, relationship}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font