Pregled bibliografske jedinice broj: 595603
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 409-418
CROSBI ID: 595603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti
(Theoretical and practical dimension of teachers education about dialectical relationship between culture and sustainability)
Autori
Tatković, Nevenka ; Močinić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura
Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
409-418
ISBN
978-953-99167-4-7
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, učitelji, kultura, priroda, ekološka pismenost
(teacher, sustainability, culture, theoretical and practical dimension, relationship)
Sažetak
"Panta Rei" - poznata Heraklitova izreka najbolje dočarava svijet u kojem živimo: svijet u kojem se sve neprestano mijenja i postavlja velike izazove pred ljude i društvo. Dobrobit građana ovisi o tome koliko su spremni prilagoditi se promjenama. Polazeći od teze da je obrazovanje ključ kompetitivnosti Europe i kotač zamašnjak razvoja društva u cjelini, ostvarivanje ljudskih potencijala i obrazovanja temeljeno na etici održivosti postaju dominantne paradigme nacionalnog i svjetskog obrazovanja. Na putu ostvarivanja globalnih obrazovnih ciljeva, institucije visokog obrazovanja preuzimaju svoj dio odgovornosti za promjene usmjerene na "održiv i uključiv rast". Autorice stoga, u fokus interesa ovog rada postavljaju važno pitanje teorijsko–praktičnih dimenzija obrazovanja studenata, budućih učitelja, za razumijevanje koncepta održivosti i dijalektičkog odnosa kulture i prirode prezentirajući rezultate empirijskog istraživanja ostvarenog na međunarodnom projektu "SKVIZ".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli