Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595593

Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse


Tatković, Nevenka; Močinić, Snježana
Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse // Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji / Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez (ur.).
Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, 2012. str. 51-78


CROSBI ID: 595593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse
(Professional practice and teacher competence development)

Autori
Tatković, Nevenka ; Močinić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji

Urednik/ci
Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez

Izdavač
Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov

Grad
Vršac

Godina
2012

Raspon stranica
51-78

ISBN
978-86-7372-143-9

Ključne riječi
stručno-pedagoška praksa, škole-vježbaonice, učitelj-mentor, voditelj prakse, dnevnik prakse, Hrvatska
(professional-pedagogical practice, school-training centers, teacher - mentor, practice supervisor, practice journal, Croatia)

Sažetak
Obrazovanje učitelja treba biti dinamičan i otvoren sustav koji uključuje kompetentnost, refleksiju, orijentiranost na teoriju, suradništvo, odgovornost te razvoj sposobnosti i stavova učitelja u svim domenama učiteljske profesije. Postati kompetentan učitelj zahtjeva sinergijsku integraciju znanja, sposobnosti i djelovanja, čemu u velikoj mjeri pridonosi kvalitetno planirana i ostvarena stručno-pedagoška praksa kao važan segment obrazovanja budućih učitelja. Dobro organizirano praktično osposobljavanje pretpostavlja partnerstvo fakulteta i škola-vježbaonica, suradnju s primjereno osposobljenim učiteljima-mentorima, kvalitetnu pripremu studenata za rad s učenicima u osnovnoj školi te analizu njihovih iskustava na osnovi stečenih teorijskih spoznaja. U procesu razvoja ključnih učiteljskih kompetencija neizostavna je integracija teorijskog i praktičnog udjela u programima njihovog inicijalnog obrazovanja. U radu se daje prikaz empirijskog istraživanja stavova studenata učiteljskog studija na Odjelu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (Hrvatska) prije i nakon ostvarene stručno-pedagoške prakse u vježbaonicama, akademske 2010/2011. godine. Rezultati ukazuju na nedostatke u organizaciji i izvođenju stručne prakse na ovom studiju i na potrebu povećanja njezine integracije s teorijskim dijelom nastavnog programa inicijalnog obrazovanja učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Nevenka Tatković (autor)

Avatar Url Snježana Močinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tatković, Nevenka; Močinić, Snježana
Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse // Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji / Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez (ur.).
Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, 2012. str. 51-78
Tatković, N. & Močinić, S. (2012) Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse. U: Valenčić Zuljan, M., Gojkov, G., Rončević, A. & Vogrinc, J. (ur.) Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Vršac, Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, str. 51-78.
@inbook{inbook, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2012}, pages = {51-78}, keywords = {stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, \v{s}kole-vje\v{z}baonice, u\v{c}itelj-mentor, voditelj prakse, dnevnik prakse, Hrvatska}, isbn = {978-86-7372-143-9}, title = {Profesionalne kompetencije budu\'{c}ih u\v{c}itelja u kontekstu stru\v{c}no-pedago\v{s}ke prakse}, keyword = {stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, \v{s}kole-vje\v{z}baonice, u\v{c}itelj-mentor, voditelj prakse, dnevnik prakse, Hrvatska}, publisher = {Visoka strukovna vaspita\v{c}ka i medicinska \v{s}kola u Vr\v{s}cu Mihailo Palov}, publisherplace = {Vr\v{s}ac} }
@inbook{inbook, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2012}, pages = {51-78}, keywords = {professional-pedagogical practice, school-training centers, teacher - mentor, practice supervisor, practice journal, Croatia}, isbn = {978-86-7372-143-9}, title = {Professional practice and teacher competence development}, keyword = {professional-pedagogical practice, school-training centers, teacher - mentor, practice supervisor, practice journal, Croatia}, publisher = {Visoka strukovna vaspita\v{c}ka i medicinska \v{s}kola u Vr\v{s}cu Mihailo Palov}, publisherplace = {Vr\v{s}ac} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font