Pregled bibliografske jedinice broj: 595585
Rodna zagledavanja: ženski pristup filmu na primjeru Kathryn Bigelow i Sofije Coppole
Rodna zagledavanja: ženski pristup filmu na primjeru Kathryn Bigelow i Sofije Coppole, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rodna zagledavanja: ženski pristup filmu na primjeru Kathryn Bigelow i Sofije Coppole
Autori
Vučković, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2012
Stranica
78
Mentor
Potkonjak, Sanja ; Hromadžić, Hajrudin
Ključne riječi
Bigelow; Coppola; populistički film; žensko zagledavanje
Sažetak
Kroz primjer Kathryn Bigelow i Sofije Coppole, ovaj rad pokušava protumačiti postoji li mogućnost za žensko filmsko zagledavanje u mainstream-u, odnosno zagledavanje koje unatoč patrijarhalnom sistemu ženu ne bi predstavljalo kao spektakl. Prije pregleda samih filmografija teorijski se ukratko obrađuje moć i ideologiju populističkog filma, te feministička filmska teorija i teorija autorskog filma. U pregledu filmografija rad se fokusira na drugačije oblike predstavljanja muškog i ženskog, i zaključuje da žensko zagledavanje za razliku od muškoga ne zastupa dominantnu, nego afirmativnu poziciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb