Pregled bibliografske jedinice broj: 595473
Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet
Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet // Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts / / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 15-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 595473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet
(Implications of network technology in education with emphasis on Internet)
Autori
Kovačević, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts /
/ Milat, Josip - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010, 15-15
ISBN
978-953-7395-31-5
Skup
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.10.2010. - 29.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
implikacije; mrežne tehnologije; Internet; razvoj ličnosti; kurikulum
(implications; networking technology; Internet; personality development; curriculum)
Sažetak
Mrežne tehnologije, posebno Internet, uvode revoluciju u proces poučavanja i učenja te strukturiranja i organizacije nastave. Obrazovni programi, e-učenje, „otvoreno“ i široko dostupno znanje kao i mogućnost pribavljanja alternativnih informacija otvaraju nove dimenzije u procesu odgoja i obrazovanja.Usprkos brojnim prednostima mrežnih tehnologija, s aspekta cilja formalnog odgoja i obrazovanja, koji podrazumijeva razvoj cjelovite ličnosti, moguće je uočiti i njihove negativne implikacije, prije svega u području afektivnomg i socijalnog razvoja djeteta. Kako bi se osiguralo postizanje cjelovitog razvoja ličnosti i time ostvario cilj formalnog obrazovanja, neophodno je u kurikulumu općeg obveznog odgoja i obrazovanja unijeti sadržaje koji ukazuju ne samo na prednosti upotrebe mrežnih tehnologija, već i očite nedostatke i opasnosti koje one nose.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Stjepan Kovačević
(autor)