Pregled bibliografske jedinice broj: 595470
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja
(Decision on Standardisation or Adaptation of Marketing Program for Performance on Islamic Market)
Autori
Planinc, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
63
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
standardizacija; adaptacija; marketinški program; islamsko tržište; halal; Nestlé
(standardization; adaptation; marketing program; the Islamic market; halal; Nestlé)
Sažetak
Glavni cilj ovog rada je iznijeti glavne prednosti i nedostatke strategija adaptacije i standardizacije između kojih marketinški stručnjaci biraju prilikom izlaska na strano tržište. U ovom slučaju se radi o tržištu islamskih zemalja koje karakteriziraju brojne specifičnosti u poslovnom, društvenom i kulturalnom kontekstu. Kao primjer poduzeća koje je ostvarilo uspješno poslovanje na tom tržištu obrađeno je poduzeće Nestlé, koje je vodeće poduzeće u segmentu halal hrane, tj. hrane koju muslimani smatraju prikladnom za jelo. Navedeni su brojni zahtjevi koje proizvodi moraju ispuniti kako bi stekli halal certifikat. Glavni doprinos ovog rada je poglavlje o prijedlozima poduzeću Nestlé za njegovo buduće poslovanje na tržištu islamskih zemalja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija