Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595470

Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja


Planinc, Petra
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja
(Decision on Standardisation or Adaptation of Marketing Program for Performance on Islamic Market)

Autori
Planinc, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2012

Stranica
63

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
standardizacija; adaptacija; marketinški program; islamsko tržište; halal; Nestlé
(standardization; adaptation; marketing program; the Islamic market; halal; Nestlé)

Sažetak
Glavni cilj ovog rada je iznijeti glavne prednosti i nedostatke strategija adaptacije i standardizacije između kojih marketinški stručnjaci biraju prilikom izlaska na strano tržište. U ovom slučaju se radi o tržištu islamskih zemalja koje karakteriziraju brojne specifičnosti u poslovnom, društvenom i kulturalnom kontekstu. Kao primjer poduzeća koje je ostvarilo uspješno poslovanje na tom tržištu obrađeno je poduzeće Nestlé, koje je vodeće poduzeće u segmentu halal hrane, tj. hrane koju muslimani smatraju prikladnom za jelo. Navedeni su brojni zahtjevi koje proizvodi moraju ispuniti kako bi stekli halal certifikat. Glavni doprinos ovog rada je poglavlje o prijedlozima poduzeću Nestlé za njegovo buduće poslovanje na tržištu islamskih zemalja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Planinc, Petra
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Planinc, P. (2012) 'Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Planinc, Petra}, year = {2012}, pages = {63}, keywords = {standardizacija, adaptacija, marketin\v{s}ki program, islamsko tr\v{z}i\v{s}te, halal, Nestl\'{e}}, title = {Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketin\v{s}kog programa za nastup na tr\v{z}i\v{s}tu islamskih zemalja}, keyword = {standardizacija, adaptacija, marketin\v{s}ki program, islamsko tr\v{z}i\v{s}te, halal, Nestl\'{e}}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Planinc, Petra}, year = {2012}, pages = {63}, keywords = {standardization, adaptation, marketing program, the Islamic market, halal, Nestl\'{e}}, title = {Decision on Standardisation or Adaptation of Marketing Program for Performance on Islamic Market}, keyword = {standardization, adaptation, marketing program, the Islamic market, halal, Nestl\'{e}}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font