Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595468

Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki


Brajko, Matea
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki
(Impact of Sensory Marketing on Perception of Brands)

Autori
Brajko, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.03

Godina
2012

Stranica
45

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
osjetilni marketing; percepcija marke; osjetila; podsvjesno donošenje odluka
(sensory marketing; perception of brands; sensors; subconscious decision-making)

Sažetak
Cilj istraživanja jest objasniti koncept osjetilnog marketinga i pojmove koji su vezani uz njega. S obzirom da se poduzeća teško mogu izdići od konkurencije i zadržati potrošače, osjetilnim marketingom omogućuje se stvaranje dugoročnog odnosa poduzeća i potrošača. Osim toga, osigurava se prva i ponovna kupnja proizvoda. U radu se analiziraju rezultati istraživanja koje su proveli stručnjaci na tom području te se na temelju tih rezultata donose zaključci o utjecaju osjetilnog marketinga na percepciju marki. Sekundarni podaci preuzeti su iz strane i domaće stručne literature koja je služila za izradu teorijskog djela rada. Primarno istraživanje pokazalo je da na pozitivnu percepciju marke utječe učestalost korištenja osjetila, ali ne i intenzitet i broj osjetila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajko, Matea
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Brajko, M. (2012) 'Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brajko, Matea}, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {osjetilni marketing, percepcija marke, osjetila, podsvjesno dono\v{s}enje odluka}, title = {Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki}, keyword = {osjetilni marketing, percepcija marke, osjetila, podsvjesno dono\v{s}enje odluka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brajko, Matea}, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {sensory marketing, perception of brands, sensors, subconscious decision-making}, title = {Impact of Sensory Marketing on Perception of Brands}, keyword = {sensory marketing, perception of brands, sensors, subconscious decision-making}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font