Pregled bibliografske jedinice broj: 595468
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki
(Impact of Sensory Marketing on Perception of Brands)
Autori
Brajko, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.03
Godina
2012
Stranica
45
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
osjetilni marketing; percepcija marke; osjetila; podsvjesno donošenje odluka
(sensory marketing; perception of brands; sensors; subconscious decision-making)
Sažetak
Cilj istraživanja jest objasniti koncept osjetilnog marketinga i pojmove koji su vezani uz njega. S obzirom da se poduzeća teško mogu izdići od konkurencije i zadržati potrošače, osjetilnim marketingom omogućuje se stvaranje dugoročnog odnosa poduzeća i potrošača. Osim toga, osigurava se prva i ponovna kupnja proizvoda. U radu se analiziraju rezultati istraživanja koje su proveli stručnjaci na tom području te se na temelju tih rezultata donose zaključci o utjecaju osjetilnog marketinga na percepciju marki. Sekundarni podaci preuzeti su iz strane i domaće stručne literature koja je služila za izradu teorijskog djela rada. Primarno istraživanje pokazalo je da na pozitivnu percepciju marke utječe učestalost korištenja osjetila, ali ne i intenzitet i broj osjetila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija