Pregled bibliografske jedinice broj: 595465
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda
(Impact of Customer Loyalty on Brand Equity in Food Industry)
Autori
Vrbanc, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2011
Stranica
49
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; lojalnost; deterministički; stohastički; čimbenici lojalnosti; grupe potrošača
(brand equity; loyalty; deterministic; stochastic; factors influencing loyalty; groups of consumers)
Sažetak
Radom je prikazan koncept lojalnosti u kontekstu tržišne vrijednosti marke, sa naglaskom na primjenu lojalnosti kod hrvatskih marki prehrambenih proizvoda. U radu se predstavljaju teorijski pristupi definiranju lojalnosti, sistematiziraju se faze lojalnosti i naglašava važnost lojalnosti za poduzeće. Nakon toga se prikazuju najvažniji čimbenici koji utječu na lojalnost, prednosti i prepreke stvaranja lojalnosti, te grupe potrošača s obzirom na stupanj lojalnosti. Naposljetku se provodi primarno istraživanje čimbenika koji utječu na lojalnost potrošača, domaćim markama prehrambenih proizvoda. U zaključku se iznosi osvrt na prikazanu tematiku i ističu se smjernice za stvaranje konkurentske prednosti domaćih marki u segmentu prehrambenih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija