Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595465

Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda


Vrbanc, Ana
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda
(Impact of Customer Loyalty on Brand Equity in Food Industry)

Autori
Vrbanc, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.10

Godina
2011

Stranica
49

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; lojalnost; deterministički; stohastički; čimbenici lojalnosti; grupe potrošača
(brand equity; loyalty; deterministic; stochastic; factors influencing loyalty; groups of consumers)

Sažetak
Radom je prikazan koncept lojalnosti u kontekstu tržišne vrijednosti marke, sa naglaskom na primjenu lojalnosti kod hrvatskih marki prehrambenih proizvoda. U radu se predstavljaju teorijski pristupi definiranju lojalnosti, sistematiziraju se faze lojalnosti i naglašava važnost lojalnosti za poduzeće. Nakon toga se prikazuju najvažniji čimbenici koji utječu na lojalnost, prednosti i prepreke stvaranja lojalnosti, te grupe potrošača s obzirom na stupanj lojalnosti. Naposljetku se provodi primarno istraživanje čimbenika koji utječu na lojalnost potrošača, domaćim markama prehrambenih proizvoda. U zaključku se iznosi osvrt na prikazanu tematiku i ističu se smjernice za stvaranje konkurentske prednosti domaćih marki u segmentu prehrambenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrbanc, Ana
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vrbanc, A. (2011) 'Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrbanc, Ana}, year = {2011}, pages = {49}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, lojalnost, deterministi\v{c}ki, stohasti\v{c}ki, \v{c}imbenici lojalnosti, grupe potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj lojalnosti na tr\v{z}i\v{s}nu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, lojalnost, deterministi\v{c}ki, stohasti\v{c}ki, \v{c}imbenici lojalnosti, grupe potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrbanc, Ana}, year = {2011}, pages = {49}, keywords = {brand equity, loyalty, deterministic, stochastic, factors influencing loyalty, groups of consumers}, title = {Impact of Customer Loyalty on Brand Equity in Food Industry}, keyword = {brand equity, loyalty, deterministic, stochastic, factors influencing loyalty, groups of consumers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font