Pregled bibliografske jedinice broj: 595458
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke
(Impact of Corporate Social Responsible Marketing on the Brand Equity)
Autori
Gašparić, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2011
Stranica
42
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; društveno odgovorni marketing; utjecaj društveno odgovornog marektinga na tržišnu vrijednost marke
(brand equity; corporate social responsible marketing; impact of corporate social responsible marketing on brand equity)
Sažetak
Na tržištu se nalazi veliki broj istih proizvoda koji se razlikuju po marki. Marka mora biti jedinstvena i značajna za potrošača. Iz tog razloga poduzeća uvode društveno odgovorni marketing u svoje poslovanje. Poduzeća primjeno društveno odgovornog marketinga stvaraju jedinstvene atribute marke koje je teško kopirati od strane konkurencije. Ti atributi marke su temelj emocionalne veze s potrošačem. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja društveno odgovornog marketinga poduzeća na tržišnu vrijednost marke. Rezultati istraživanja upućuju da poduzeća primjenom društveno odgovornog marketinga povećavaju prepoznatljivost i svjesnost marke, poboljšavaju imidž marke i spremnost potrošača da kupe marku društveno odgovornog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija