Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595458

Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke


Gašparić, Andreja
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke
(Impact of Corporate Social Responsible Marketing on the Brand Equity)

Autori
Gašparić, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.10

Godina
2011

Stranica
42

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; društveno odgovorni marketing; utjecaj društveno odgovornog marektinga na tržišnu vrijednost marke
(brand equity; corporate social responsible marketing; impact of corporate social responsible marketing on brand equity)

Sažetak
Na tržištu se nalazi veliki broj istih proizvoda koji se razlikuju po marki. Marka mora biti jedinstvena i značajna za potrošača. Iz tog razloga poduzeća uvode društveno odgovorni marketing u svoje poslovanje. Poduzeća primjeno društveno odgovornog marketinga stvaraju jedinstvene atribute marke koje je teško kopirati od strane konkurencije. Ti atributi marke su temelj emocionalne veze s potrošačem. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja društveno odgovornog marketinga poduzeća na tržišnu vrijednost marke. Rezultati istraživanja upućuju da poduzeća primjenom društveno odgovornog marketinga povećavaju prepoznatljivost i svjesnost marke, poboljšavaju imidž marke i spremnost potrošača da kupe marku društveno odgovornog poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gašparić, Andreja
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gašparić, A. (2011) 'Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}pari\'{c}, Andreja}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, dru\v{s}tveno odgovorni marketing, utjecaj dru\v{s}tveno odgovornog marektinga na tr\v{z}i\v{s}nu vrijednost marke}, title = {Utjecaj dru\v{s}tveno odgovornog pona\v{s}anja poduze\'{c}a na tr\v{z}i\v{s}nu vrijednost marke}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, dru\v{s}tveno odgovorni marketing, utjecaj dru\v{s}tveno odgovornog marektinga na tr\v{z}i\v{s}nu vrijednost marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}pari\'{c}, Andreja}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {brand equity, corporate social responsible marketing, impact of corporate social responsible marketing on brand equity}, title = {Impact of Corporate Social Responsible Marketing on the Brand Equity}, keyword = {brand equity, corporate social responsible marketing, impact of corporate social responsible marketing on brand equity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font