Pregled bibliografske jedinice broj: 595454
Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji
Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 595454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji
(Characteristics of the market competition in the software industry)
Autori
Kurjaković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
52
Mentor
Rupčić, Nataša
Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša
Ključne riječi
Tržišno natjecanja; određivanje cijena; softverska industrija
(Market competition; price determination; software industry)
Sažetak
Na temelju proučavanja softverske industrije uočeno je nekoliko nedostataka kao što su slabe marketinške akcije, nespremnost na integraciju sa drugim poduzećima, niska diferencijacija proizvoda, nedovoljno znanja i iskustva u savjetovanju i pružanju usluga te orijentiranost na troškovno formiranje cijena. Budući da je diferencijacija jedan od glavnih problema prilikom ulaska novoga poduzeća u industriju, poduzeće mora raditi na jedinstvenosti proizvoda. Diferencijacija se može postići na različite načine, ali ona najvažnija se postiže upućivanjem reklamnih poruka ciljanoj skupini potrošača. Čim nema pravih diferencijacijskih činitelja kupci odlučuju na bazi cijene, a to znači konkurencijski rat. Stoga menadžeri i njihovi zaposlenici moraju biti inovativni u traženju novih softverskih rješenja i u osmišljavanju strategija za poboljšanje svoje tržišne moći. Na temelju istraživanja može se uočiti da postoji jaka veza između performansa industrije i ponašanja poduzeća. Svih pet Porterovih kompetitivnih sila koje su objašnjene imaju podjednak utjecaj na profitabilnost industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija