Pregled bibliografske jedinice broj: 59545
Obrazovni koncepti i didaktika višejezičnosti
Obrazovni koncepti i didaktika višejezičnosti // Strani jezici, 29 (2000), 1-2; 43-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 59545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovni koncepti i didaktika višejezičnosti
(Multilingual education policy and teaching foreign language)
Autori
Häusler, Maja
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 29
(2000), 1-2;
43-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
višejezičnost; jezična politika; nastava stranih jezika
(multilingualism; language policy; foreign language teaching)
Sažetak
Nastava stranih jezika danas se održava u sve kompleksnijem višejezičnomi višekulturalnom kontekstu. Od nje se očekuje da zadovolji potrebe internacionalnog sporazumijevanja, ali i da pridonese očuvanju raznolikosti. Novi koncepti višejezičnog obrazovanja ne bi se smjeli odnositi samo na svjetske jezike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts