Pregled bibliografske jedinice broj: 595436
Lojalnost marki u doba ekonomske krize
Lojalnost marki u doba ekonomske krize, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lojalnost marki u doba ekonomske krize
(Brand Lojalty in Time of Economic Crisis)
Autori
Hrastovec, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.05
Godina
2012
Stranica
45
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
lojalnost marki; ekonomska kriza; privatne marke
(brand loyalty; economic crisis; private labels)
Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti značenje lojalnosti marki u doba ekonomske krize i sve pojmove vezane uz lojalnost marki, te vezane uz ekonomsku krizu, jer ova ekonomska kriza predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, a naročito za poduzeća koja žele zadržati lojalnost svojih potrošača. Temeljni doprinos ovom radu jest u sažimanju dostupne relevantne literature, koja će prikazati lojalnost marki u doba ekonomske krize. Sekundarnim će se istraživanjem analizirati dostupna literatura domaćih i inozemnih autora kako bi se teorijski objasnila vrijednost marke i lojalnost marki te utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača u segmentu lojalnosti markama. Provedeno je i primarno istraživanje, kojemu je cilj bio ispitati utjecaj ekonomske krize na lojalnost potrošača, te da li potrošači počeli konzumirati više proizvode privatnih marki. Istraživanje je pokazalo da potrošači prestaju sve više biti lojalni svojoj marki, te sve više korisititi jeftinije marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija