Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595436

Lojalnost marki u doba ekonomske krize


Hrastovec, Irena
Lojalnost marki u doba ekonomske krize, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lojalnost marki u doba ekonomske krize
(Brand Lojalty in Time of Economic Crisis)

Autori
Hrastovec, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.05

Godina
2012

Stranica
45

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
lojalnost marki; ekonomska kriza; privatne marke
(brand loyalty; economic crisis; private labels)

Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti značenje lojalnosti marki u doba ekonomske krize i sve pojmove vezane uz lojalnost marki, te vezane uz ekonomsku krizu, jer ova ekonomska kriza predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, a naročito za poduzeća koja žele zadržati lojalnost svojih potrošača. Temeljni doprinos ovom radu jest u sažimanju dostupne relevantne literature, koja će prikazati lojalnost marki u doba ekonomske krize. Sekundarnim će se istraživanjem analizirati dostupna literatura domaćih i inozemnih autora kako bi se teorijski objasnila vrijednost marke i lojalnost marki te utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača u segmentu lojalnosti markama. Provedeno je i primarno istraživanje, kojemu je cilj bio ispitati utjecaj ekonomske krize na lojalnost potrošača, te da li potrošači počeli konzumirati više proizvode privatnih marki. Istraživanje je pokazalo da potrošači prestaju sve više biti lojalni svojoj marki, te sve više korisititi jeftinije marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrastovec, Irena
Lojalnost marki u doba ekonomske krize, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Hrastovec, I. (2012) 'Lojalnost marki u doba ekonomske krize', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrastovec, Irena}, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {lojalnost marki, ekonomska kriza, privatne marke}, title = {Lojalnost marki u doba ekonomske krize}, keyword = {lojalnost marki, ekonomska kriza, privatne marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrastovec, Irena}, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {brand loyalty, economic crisis, private labels}, title = {Brand Lojalty in Time of Economic Crisis}, keyword = {brand loyalty, economic crisis, private labels}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font