Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595434

Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a


Šimunić, Igor
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a
(Export as a International Market Strategy on U.S.A. Market)

Autori
Šimunić, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.03

Godina
2012

Stranica
56

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
internacionalizacija; izvoz; međunarodno tržište; adaptacija; Podravka; SAD; preporuke za Podravkine menadžere
(internalization; export; foreign market; adaptation; Podravka; U.S.; recommendations for managers)

Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti izvoz kao strategiju izlaska poduzeća na strano tržište kroz primjer jednog od najvećih poduzeća u RH, uzimajući u obzir sami značaj izvoza za malo gospodarstvo kao što je hrvatsko, ograničenja s kojima se poduzeće susreće na stranom tržištu te mogućnosti daljnjeg razvoja izvoza na odabrano tržište. Temeljni doprinos rada je u sažimanju dostupne relevantne literature tako da daje jedinstven pregled izvoza kao jedne od strategija izlaska na strano tržište. Sekundarni podaci za sadržaj rada preuzeti su iz domaćih i stranih publikacija, te je provedena analiza slučaja poslovanja poduzeća Podravka na tržištu SAD-a. Cilj analize slučaja bio je analiza poslovanja poduzeća na stranim tržištima, poslovanja u SAD-u, te analiza samog američkog tržišta. Zaključak rada je kako Podravka ukoliko želi ostvarivati bolje poslovne rezultate na promatranom tržištu treba više ulagati u adaptaciju proizvoda, oglašavanje proizvoda te poboljšat distribucijsku mrežu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunić, Igor
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Šimunić, I. (2012) 'Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imuni\'{c}, Igor}, year = {2012}, pages = {56}, keywords = {internacionalizacija, izvoz, me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te, adaptacija, Podravka, SAD, preporuke za Podravkine menad\v{z}ere}, title = {Izvoz kao strategija nastupa na tr\v{z}i\v{s}tu SAD-a}, keyword = {internacionalizacija, izvoz, me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te, adaptacija, Podravka, SAD, preporuke za Podravkine menad\v{z}ere}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imuni\'{c}, Igor}, year = {2012}, pages = {56}, keywords = {internalization, export, foreign market, adaptation, Podravka, U.S., recommendations for managers}, title = {Export as a International Market Strategy on U.S.A. Market}, keyword = {internalization, export, foreign market, adaptation, Podravka, U.S., recommendations for managers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font