Pregled bibliografske jedinice broj: 595434
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a
(Export as a International Market Strategy on U.S.A. Market)
Autori
Šimunić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.03
Godina
2012
Stranica
56
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
internacionalizacija; izvoz; međunarodno tržište; adaptacija; Podravka; SAD; preporuke za Podravkine menadžere
(internalization; export; foreign market; adaptation; Podravka; U.S.; recommendations for managers)
Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti izvoz kao strategiju izlaska poduzeća na strano tržište kroz primjer jednog od najvećih poduzeća u RH, uzimajući u obzir sami značaj izvoza za malo gospodarstvo kao što je hrvatsko, ograničenja s kojima se poduzeće susreće na stranom tržištu te mogućnosti daljnjeg razvoja izvoza na odabrano tržište. Temeljni doprinos rada je u sažimanju dostupne relevantne literature tako da daje jedinstven pregled izvoza kao jedne od strategija izlaska na strano tržište. Sekundarni podaci za sadržaj rada preuzeti su iz domaćih i stranih publikacija, te je provedena analiza slučaja poslovanja poduzeća Podravka na tržištu SAD-a. Cilj analize slučaja bio je analiza poslovanja poduzeća na stranim tržištima, poslovanja u SAD-u, te analiza samog američkog tržišta. Zaključak rada je kako Podravka ukoliko želi ostvarivati bolje poslovne rezultate na promatranom tržištu treba više ulagati u adaptaciju proizvoda, oglašavanje proizvoda te poboljšat distribucijsku mrežu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija