Pregled bibliografske jedinice broj: 595412
Emocionalni, socijalni i psihomotroni razvoj u nekim reformnim i konvencionalnim pristupima odgoju i obrazovanju
Emocionalni, socijalni i psihomotroni razvoj u nekim reformnim i konvencionalnim pristupima odgoju i obrazovanju, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 595412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalni, socijalni i psihomotroni razvoj u nekim reformnim i konvencionalnim pristupima odgoju i obrazovanju
(Emotional, social and psychomotor development in some alternative and conventional approaches of education)
Autori
Krističević, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
17.09
Godina
2012
Stranica
46
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
emocionalni; socijalni i psihomotorni razvoj; državne škole; alternativne škole
(emotional; social and psychomotor development; public schools; alternative schools)
Sažetak
U ovom se radu prikazuje zastupljenost i načini poticanja emocionalnog, socijalnog i psihomotornog razvoja u odgojno - obrazovnom procesu državnih i alternativnih škola. Zanemarivanje ovih aspekata djetetove ličnosti bio bi veliki propust svakog nastavnog procesa. Cjelovit razvoj te odgoj i obrazovanje usmjeren na učenika stoga zagovaraju i državne i alternativne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija