Pregled bibliografske jedinice broj: 595294
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača
(Influence of Green Business on Brand Equity among LOHAS Consumer Segment)
Autori
Kelečić, David
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.06
Godina
2011
Stranica
56
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
zelene marke; zeleno poslovanje; održivost; LOHAS; Kulturni Kreativci; vrijednost marke
(green brands; green business; sustainability; LOHAS; Cultural Creatives; brand equity)
Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti koncept zelenih marki i sve pojmove koji su vezani uz njih jer zeleno poslovanje ima niz specifičnih karakteristika koje obilježavaju tu tržišnu nišu. Uz to, glavni potrošač zelenog pokreta je LOHAS segment koji posebno cijeni zelenu praksu u poslovanju, ali pritom postavlja velike zahtjeve pred poduzeća. Temeljni doprinos rada je u sažimanju dostupne relevantne literature tako da daje jedinstven pogled na povezanost zelenih maraka i njihovih glavnih potrošača. Sekundarni podaci za sadržaj rada su preuzeti iz domaćih i stranih publikacija te je provedeno primarno istraživanje na LOHAS segmentu u Hrvatskoj. Cilj primarnog istraživanja je bio ispitati percepciju tog segmenta prema zelenim markama u Hrvatskoj. Zaključak rada je kako upravljanje zelenim markama daje jedinstvenu priliku poduzećima da se istaknu u svome poslovanju pod uvjetom da izbjegnu uobičajene zamke koje se pritom pojavljuju. Istraživanje je potvrdilo pozitivnu percepciju zelenih maraka kod LOHAS segmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija