Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595294

Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača


Kelečić, David
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača
(Influence of Green Business on Brand Equity among LOHAS Consumer Segment)

Autori
Kelečić, David

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.06

Godina
2011

Stranica
56

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
zelene marke; zeleno poslovanje; održivost; LOHAS; Kulturni Kreativci; vrijednost marke
(green brands; green business; sustainability; LOHAS; Cultural Creatives; brand equity)

Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti koncept zelenih marki i sve pojmove koji su vezani uz njih jer zeleno poslovanje ima niz specifičnih karakteristika koje obilježavaju tu tržišnu nišu. Uz to, glavni potrošač zelenog pokreta je LOHAS segment koji posebno cijeni zelenu praksu u poslovanju, ali pritom postavlja velike zahtjeve pred poduzeća. Temeljni doprinos rada je u sažimanju dostupne relevantne literature tako da daje jedinstven pogled na povezanost zelenih maraka i njihovih glavnih potrošača. Sekundarni podaci za sadržaj rada su preuzeti iz domaćih i stranih publikacija te je provedeno primarno istraživanje na LOHAS segmentu u Hrvatskoj. Cilj primarnog istraživanja je bio ispitati percepciju tog segmenta prema zelenim markama u Hrvatskoj. Zaključak rada je kako upravljanje zelenim markama daje jedinstvenu priliku poduzećima da se istaknu u svome poslovanju pod uvjetom da izbjegnu uobičajene zamke koje se pritom pojavljuju. Istraživanje je potvrdilo pozitivnu percepciju zelenih maraka kod LOHAS segmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kelečić, David
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kelečić, D. (2011) 'Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kele\v{c}i\'{c}, David}, year = {2011}, pages = {56}, keywords = {zelene marke, zeleno poslovanje, odr\v{z}ivost, LOHAS, Kulturni Kreativci, vrijednost marke}, title = {Utjecaj zelenog poslovanja poduze\'{c}a na tr\v{z}i\v{s}nu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {zelene marke, zeleno poslovanje, odr\v{z}ivost, LOHAS, Kulturni Kreativci, vrijednost marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kele\v{c}i\'{c}, David}, year = {2011}, pages = {56}, keywords = {green brands, green business, sustainability, LOHAS, Cultural Creatives, brand equity}, title = {Influence of Green Business on Brand Equity among LOHAS Consumer Segment}, keyword = {green brands, green business, sustainability, LOHAS, Cultural Creatives, brand equity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font