Pregled bibliografske jedinice broj: 595292
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 595292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača
(Image of France as Country of Origin of Products among Croatian Consumers)
Autori
Mrazović, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.06
Godina
2011
Stranica
64
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
imidž; zemlja porijekla; imidž države; Francuska; made in; nacionalni identitet
(image; country-of-origin effect; country branding; France; made in; national identity)
Sažetak
U današnjem vremenu sve veće internacionalizacije tržišta, imidž zemlje porijekla može značajno doprinijeti uspjehu proizvoda i poduzeća na međunarodnom tržištu. U nedostatku ostalih informacija potrošači često traže podatak o zemlji porijekla proizvoda prilikom njegove evaluacije i oslanjaju se na njega kao na jedan od signala kvalitete proizvoda. Čak i kada su prilično upoznati s karakteristikama proizvoda koje kupuju, posegnut će za podatkom o zemlji porijekla kako bi riješili eventualne dvojbe pri kupovini proizvoda. Važnost imidža zemlje porijekla uočile su vlasti mnogih država te zbog toga izdvajaju poprilična sredstva kako bi upravljale svojim imidžom i kako bi on bio od koristi gospodarstvenicima. Ovaj rad proučava imidž Francuske kao zemlje porijekla gledano iz perspektive hrvatskih potrošača. Hrvatski potrošači iznimno cijene Francusku kao zemlju porijekla. Vina, parfemi te modna odjeća najcjenjenije su kategorije francuskih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija