Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595292

Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača


Mrazović, Matija
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 595292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača
(Image of France as Country of Origin of Products among Croatian Consumers)

Autori
Mrazović, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.06

Godina
2011

Stranica
64

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
imidž; zemlja porijekla; imidž države; Francuska; made in; nacionalni identitet
(image; country-of-origin effect; country branding; France; made in; national identity)

Sažetak
U današnjem vremenu sve veće internacionalizacije tržišta, imidž zemlje porijekla može značajno doprinijeti uspjehu proizvoda i poduzeća na međunarodnom tržištu. U nedostatku ostalih informacija potrošači često traže podatak o zemlji porijekla proizvoda prilikom njegove evaluacije i oslanjaju se na njega kao na jedan od signala kvalitete proizvoda. Čak i kada su prilično upoznati s karakteristikama proizvoda koje kupuju, posegnut će za podatkom o zemlji porijekla kako bi riješili eventualne dvojbe pri kupovini proizvoda. Važnost imidža zemlje porijekla uočile su vlasti mnogih država te zbog toga izdvajaju poprilična sredstva kako bi upravljale svojim imidžom i kako bi on bio od koristi gospodarstvenicima. Ovaj rad proučava imidž Francuske kao zemlje porijekla gledano iz perspektive hrvatskih potrošača. Hrvatski potrošači iznimno cijene Francusku kao zemlju porijekla. Vina, parfemi te modna odjeća najcjenjenije su kategorije francuskih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrazović, Matija
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Mrazović, M. (2011) 'Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mrazovi\'{c}, Matija}, year = {2011}, pages = {64}, keywords = {imid\v{z}, zemlja porijekla, imid\v{z} dr\v{z}ave, Francuska, made in, nacionalni identitet}, title = {Imid\v{z} Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {imid\v{z}, zemlja porijekla, imid\v{z} dr\v{z}ave, Francuska, made in, nacionalni identitet}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mrazovi\'{c}, Matija}, year = {2011}, pages = {64}, keywords = {image, country-of-origin effect, country branding, France, made in, national identity}, title = {Image of France as Country of Origin of Products among Croatian Consumers}, keyword = {image, country-of-origin effect, country branding, France, made in, national identity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font