Pregled bibliografske jedinice broj: 595250
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača
(The impact of sports marketing on the sports consumer behavior)
Autori
Jakovljević, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
12.09
Godina
2012
Stranica
57
Mentor
First, Ivana
Ključne riječi
Sportski marketing; Ponašanje sportskih potrošača
(Sports marketing; Sports consumer behavior)
Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti što pojedine vrste sportskih potrošača privlači na sportske priredbe, te kako na njih utječu određene aktivnosti omiljenog kluba. U ovom radu se pod sportskim potrošačima smatraju navijači, odnosno osobe koje posjećuju sportske priredbe (gledatelji, publika).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)