Pregled bibliografske jedinice broj: 595247
Utjecaj društvenih medija na poslovanje
Utjecaj društvenih medija na poslovanje, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih medija na poslovanje
(The impact of social media on business)
Autori
Vukasović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
51
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Društvene mreže; Poslovanje
(Social media; Business)
Sažetak
Svrha istraživanja je dokazati, odnosno opovrgnuti hipoteze koje se nalaze u poglavlju empirijskoh istraživanja rada, na temelju prikupljanja informacija od poslovnih subjekata. Istraživanjem se želi otkriti da li poslovni subjekti na području Republike Hrvatske posluju, odnosno idu u korak s razvojem tehnologije i interneta, koji se odnosi na sveprisutnost i popularizaciju društvenih medija, te kako, i u kojoj mjeri iste koriste u svom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka