Pregled bibliografske jedinice broj: 595237
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti
(Functional benefits, emotion and harmony personal image and brand image at creating loyalty)
Autori
Rade, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
49
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Osobnog imidž; Imidž marke; Lojalnost
(Personal image; Brand image; Loyalty)
Sažetak
Svrha istraživanja je ispitati način na koji emocionalne odrednice odnosa između potrošača i marke, funkcionalne karakteristike te sklad imidža marke i osobnog imidža utječu na stvaranje lojalnosti kod potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka