Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595237

Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti


Rade, Nikolina
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 595237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti
(Functional benefits, emotion and harmony personal image and brand image at creating loyalty)

Autori
Rade, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2012

Stranica
49

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Osobnog imidž; Imidž marke; Lojalnost
(Personal image; Brand image; Loyalty)

Sažetak
Svrha istraživanja je ispitati način na koji emocionalne odrednice odnosa između potrošača i marke, funkcionalne karakteristike te sklad imidža marke i osobnog imidža utječu na stvaranje lojalnosti kod potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rade, Nikolina
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Rade, N. (2012) 'Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rade, Nikolina}, year = {2012}, pages = {49}, keywords = {Osobnog imid\v{z}, Imid\v{z} marke, Lojalnost}, title = {Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imid\v{z}a i imid\v{z}a marke u funkciji stvaranja lojalnosti}, keyword = {Osobnog imid\v{z}, Imid\v{z} marke, Lojalnost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rade, Nikolina}, year = {2012}, pages = {49}, keywords = {Personal image, Brand image, Loyalty}, title = {Functional benefits, emotion and harmony personal image and brand image at creating loyalty}, keyword = {Personal image, Brand image, Loyalty}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font