Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595226

Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva


Kovačević, Stjepan
Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 4; 493-511 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 595226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva
(Curiculum perspectives of art, technics and craft)

Autori
Kovačević, Stjepan

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 60 (2011), 4; 493-511

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
zanatstvo; umjetnost; likovna kultura; tehnička kultura; kurikulum
(crafts; art; Art Education; Technical Education; curriculum)

Sažetak
U radu se razmatra teleološka i pragmatička povezanost umjetničkoga i tehničkog područja odgoja i općeg obveznog obrazovanja. Pritom se kao teorijska okosnica uzima europska tradicija nastavnog predmeta zanatstvo, koja predstavlja didaktičko utjelovljenje umjetnosti i tehnike. S druge strane, nepostojanje takva nastavnog predmeta u hrvatskom osnovnom školstvu utvrđuje se kao problem odgojno-obrazovnog sustava, ali i empirijskog istraživanja. Istraživanjem provedenim na prigodnom uzorku osnovnoškolaca ustanovljena je statistički značajna pozitivna korelacija između uspjeha koji postižu u tehničkoj i likovnoj kulturi (r = 0, 433, p < 0, 001). Ta povezanost, uz uvažavanje teorijskih konstatacija i pretpostavki, interpretirana je potrebom integriranog pristupa programiranju umjetnosti i tehnike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Stjepan Kovačević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Stjepan
Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 4; 493-511 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Kovačević, S. (2011) Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (4), 493-511.
@article{article, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Stjepan}, year = {2011}, pages = {493-511}, keywords = {zanatstvo, umjetnost, likovna kultura, tehni\v{c}ka kultura, kurikulum}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {60}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva}, keyword = {zanatstvo, umjetnost, likovna kultura, tehni\v{c}ka kultura, kurikulum} }
@article{article, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Stjepan}, year = {2011}, pages = {493-511}, keywords = {crafts, art, Art Education, Technical Education, curriculum}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {60}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Curiculum perspectives of art, technics and craft}, keyword = {crafts, art, Art Education, Technical Education, curriculum} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font