Pregled bibliografske jedinice broj: 595225
Stavovi potrošača o konzumerizmu i marketingu
Stavovi potrošača o konzumerizmu i marketingu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi potrošača o konzumerizmu i marketingu
(Consumer attitudes about consumerism and marketing)
Autori
Vrban, Gabriella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
57
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Potrošači; Konzumerizam; Marketing
(Consumer; Consumerism; Marketing)
Sažetak
Svrha rada glasi: istražiti stavove potrošača o konzumerizmu i marketingu u Republici Hrvatskoj i usporediti rezultate istraživanja s rezultatima sličnih istraživanja drugih država (Turska i Poljska).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka