Pregled bibliografske jedinice broj: 595222
Promjena vizualnog identiteta Plave lagune
Promjena vizualnog identiteta Plave lagune, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjena vizualnog identiteta Plave lagune
(The changing of visual identity of the Blue Lagoon)
Autori
Poropat, Rozana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
65
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Vizualni identitet; Plava laguna
(Visual identity; Blue Lagoon)
Sažetak
Svrha istraživanja je ukazati na važnost provedbe promjene vizualnog identiteta Plave lagune. Cilj istraživanja je proučiti koncept, ulogu i razloge promjene identiteta marke, istražiti proces promjene identiteta marke, analizirati promjenu vizualnog identiteta Plave lagune d.d..
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka